hallo — Dutch (Netherlands)

hallo

Opties
jvs586
jvs586 Berichten: 34 Member
hallo ik ben flipper586 en ben vanaf 2 september bezig om aan te komen!

Reacties

  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    welkom flipper

    Een vraagje ; wil je aankomen in spieren of ook in vetmassa?
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    welkom Flipper! succes met het bereiken van je doelen
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    maakt niet uit hoe het er aankomt, als het er maar aan komt, hahaha
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    maakt niet uit hoe het er aankomt, als het er maar aan komt, hahaha
    Oké... apart... bij aankomen in gewicht zou ik er toch voor waken om zo min mogelijk in vet aan te komen...
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    is de eerste keer dat ik probeer aan te komen, heb totaal geen verstand van , in vet aankomen of in spieren, zegt me niks, 5 kilo is 5 kilo
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    [quote="itzhanne82;21776318Oké... apart... bij aankomen in gewicht zou ik er toch voor waken om zo min mogelijk in vet aan te komen...[/quote]

    Een onzinige opmerking tegen iemand die zo "n lage BMI heeft. Ik zou zeggen voorlopig gewoon lekker aankomen in vet

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    Een onzinige opmerking tegen iemand die zo "n lage BMI heeft. Ik zou zeggen voorlopig gewoon lekker aankomen in vet
    Dan verschillen wij compleet van mening en is in mijn optiek mijn opmerking niet onzinnig. Daarnaast geeft jvs zelfs aan dat ze er geen verstand van heeft en juist om DIE reden zou ik het wél belangrijk vinden HOE je aankomt. Beetje jammer ook dat jij vanuit jouw gezondheidsfanatisme vooral het aankomen in vet aanmoedigd... :neutral:
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Aankomen om het aankomen lijkt mij onverstandig. Als je vet persentage telaag is, kan ongezond zijn. Dan zou je aan moeten komen in vet anders zou ik alleen in spieren aan proberen te komen.
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Hoi jvs586 Flipper,

    Welkom en succes. Ik kan me goed voorstellen dat het je in eerste instantie alleen om het aankomen gaat. Zeker als dat een moeizaam proces is, dan is elke kilo erbij er eentje. Dan maakt het niet zoveel uit of het vet is of spieren zijn.
    Voor mij gold met het afvallen hetzelfde.

    Mijn mening hierin is, dat het wel gezond moet gaan. En dan hoef je niet direct aan de superfoods van tegenwoordig te denken. Als je je gezond verstand gebruikt en de schijf van 5 (4 tegenwoordig geloof ik) gebruikt ben je al een heel eind goed op weg.

    Go for it!
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    dank je, ben ook blij met elke kilo, en eet gewoon gezond, maar eet nu meer rijst, noten, en een koek van de aldi ertussen door(bijna 500 cal,) opschieter hahaha, jij ook succes met je doel
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik zou die koek van de Aldi achterwegen laten, af en toe kan natuurlijk wel, en je voornamelijk richten om volwaardige producten te richten. Track je je kcal überhaupt? Ondanks dat je graag wil aankomen zou ik het niet meteen rushen, maar alles wel geleidelijk doen. Ik begrijp nog steeds niet namelijk waarom je zo'n haast hebt zoveel bij te komen (anders dan dat je op een ongezond gewicht zit). Maar ik begrijp dat je niet wilt uitwijken waarom je zo'n laag gewicht hebt t.o.v. je lengte?
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Een onzinige opmerking tegen iemand die zo "n lage BMI heeft. Ik zou zeggen voorlopig gewoon lekker aankomen in vet
    Dan verschillen wij compleet van mening en is in mijn optiek mijn opmerking niet onzinnig. Daarnaast geeft jvs zelfs aan dat ze er geen verstand van heeft en juist om DIE reden zou ik het wél belangrijk vinden HOE je aankomt. Beetje jammer ook dat jij vanuit jouw gezondheidsfanatisme vooral het aankomen in vet aanmoedigd... :neutral:

    Als iemand ondergewicht heeft , waar heeft deze persoon dan een tekort aan ........... Heel goed. aan vet

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als iemand ondergewicht heeft , waar heeft deze persoon dan een tekort aan ........... Heel goed. aan vet
    Ja dus? Is dat dan een excuus om in vet aan te komen door je wellicht 'letterlijk' vol te stouwen met eten, omdat je denkt "als ik maar aankom!"? Beetje vreemde beredenering.

    Zoals Ave al zegt; doe het op een verantwoorde wijze en gebruik je gezonde verstand, dan kom je een heel eind.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Indien je echt zwaar ondergewicht hebt is het noodzaak om aan te komen.
    Hoe dit gebeurt maakt veelal niet uit. Ik weet uit verhaal van schoonzus die hier mee kampt (anorexia) dat aankomen gewoon prio 1 is

    Je zal dus gewoon veel moeten gaan eten om aan te komen.
    Dat kan op meerdere manieren natuurlijk, maar probeer gewoon "goede" voeding te pakken.
    Je kan natuurlijk ook 3 keer per dag een grote maaltijd nemen bij de Mcdonalds, maar vraag is meer of je zelf achter zo'n keuze staat.

    Gewoon fruit, groente, vlees, vis, noten.
    Misschien als je erg veel moeite hebt met veel voeding eten, dit even tijdelijk mbv een mass shake doen. Daar zitten vaak veel koolhydraten, eiwitten en vetten in (even kijken naar welke verhouding je het beste past)
    Dan krijg je toch hoop kcal binnen zonder dat je daadwerkelijk voor gevoel paar kilo eten naar binnen zit te werken.

    Hopelijk kan je hier wat mee
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Bedankt gustaaf, het gaat goed hoor, eet ook gewoon gezonde dingen pak alleen tussen mijn pauzes extra dingen, maar eet dan bv. Pudding, banaan maar ook soms een appelflap, heb geen anorexia of een andere eetstoornis, ben heel mijn leven al slank geweest, maar ongemerkt ging er steeds weer een kilootje af, totdat ik wel heel vaak hoorde, ben je nu weer afgevallen ? Was ik klaar mee en ben met Google op deze app terecht gekomen, gaat nu wel wat minder snel met aankomen maar komt goed, in ieder geval bedankt voor je reactie en succes met je eigen doel, neem aan dat je zelf ook bezig bent met afvallen of aankomen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Beter langzaam maar blijvend, als snel en tijdelijk

    En ja ik nu nog bezig met afvallen. Laatste 10 kg, maar ik stagneer al bijna een jaar. Schommel elke keer tussen de 85 en 87
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Volhouden, komt goed
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Oh vast wel een keer haha. Ben op zich redelijk tevreden met hoe ik nu ben. Alleen die zwembanden er nog af en plattere buik.
    Blijf gewoon doorgaan met cutten totdat het zover is
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Veel success met het aankomen.

    Weet je zelf al waarom je steeds afviel (stress, weinig eetlust, geen tijd om te eten)?

    Probeer wel om op een gezonde manier aan te komen en niet door te schieten zodat je straks weer moet gaan afvallen of dat het op de verkeerde plekken aankomt.
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Dank je wel, altijd aan de magere kant geweest, hard werken, stress en nu ik bewuster eet door deze app denk ik dat ik gewoon te weinig heb geeten. Maar gaat goed, blijf ook wel gezond eten
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Al weer een mijlpaal bereikt, 65,4 kilo, nu al 8,4 kilo aangekomen vanaf 1 september, helemaal blij mee!
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Hallo allemaal, ga met de app stoppen, heb mijn doel bereikt, weeg nu rond de 66 kilo en dat is genoeg. Wens jullie allemaal nog veel succes toe!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    jvs586 schreef: »
    Hallo allemaal, ga met de app stoppen, heb mijn doel bereikt, weeg nu rond de 66 kilo en dat is genoeg. Wens jullie allemaal nog veel succes toe!

    Goed gedaan, en succes verder