Database aanmaken — Dutch (Netherlands)

Database aanmaken

Opties
Blacky1950
Blacky1950 Berichten: 3 Member
Ik heb onlangs veel producten uit mijn voorraadkast in de keuken er uit gehaald en allemaal ingevoerd in mijn database. Ik heb net ook iets aangemaakt, maar als ik dat met dezelfde naam ga zoeken, dan krijg ik als antwoord dat het product onbekend is.
Dus de vraag is: Kan iemand mij vertellen of ik de hele lijst ergens kan zien?

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Ik merk dit ook vrij vaak, soms verdwijnen producten gewoon. Waar daar precies de oorzaak van is weet ik niet. Soms verdwijnen producten vrij kort nadat ik ze toevoeg en komen ze later weer terug. Sommige producten heb ik heek lang geleden toegevoegd en verdwijnen dan opeens voor goed. Ik denk dat het alleen voorkomt bij producten waar ik 'Ja, andere MyFitnessPal leden mogen dit voedingsmiddel gebruiken' aanvink, maar dat weet ik niet zeker.

    Een volledige lijst met al mijn toegevoegde producten weet ik ook niet te vinden, http://www.myfitnesspal.nl/food/mine laat maar een gedeelte zien. Heb onderhand meer dan 700 producten toegevoegd. Gelukkig lijkt er ook weer niet zo heel veel te verdwijnen, maar vervelend is het wel.
  • Blacky1950
    Blacky1950 Berichten: 3 Member
    Opties
    dank je wel Commot. Het is inderdaad wel jammer dat dit gebeurt. Wat heb jij veel in de lijst staan, wat een werk, maar ja, dan weet je wel zeker dat alles goed is.
  • Blacky1950
    Blacky1950 Berichten: 3 Member
    Opties
    Oh ja, als je jouw dag gaat invullen en iets wil toevoegen, dan verschijnt er wel een iets grotere lijst die je zelf hebt aangemaakt. http://www.myfitnesspal.nl/user/Blacky1950/diary/add?meal=1
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Heb het idee dat zelf-toegevoegde items de laatste tijd steeds vaker verdwijnen. Met een beetje zoeken op het Engelse forum kom ik meerdere threads van de laatste 2 maanden tegen over dit onderwerp. In verschillende threads reageren mensen van MyFitnessPal zelf dat ze op de hoogte zijn van het probleem en aan een oplossing werken, maar of er echt veel shot in de zaak zit :/.

    Food I have entered is not appearing when I search geeft aan dat items die op de website niet te vinden zijn wel op de mobiele app vindbaar zijn. Bij een van mijn items is dat inderdaad het geval. Maar bij een andere (oudere) verdwenen item van mij kan ik die ook niet in de app vinden, al staat die nog wel op de 'Recente' pagina.

    Heb een emailtje naar support gestuurd, misschien dat het wat helpt.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik heb ook al 5 keer mail naar support gestuurd afgelopen jaar hierover, want viel mij ook al op, maar tot op heden weinig veranderd
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Het is me wel opgevallen dat wanneer je een voedingsmiddel aanpast deze direct na het opslaan verdwijnt. Vervolgens moet je alsnog zelf dit gaan yoevoegen.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Is er een mogelijkheid om zelf gemaakte items aan te passen? Bijvoorbeeld wanneer je merkt dat je een fout hebt gemaakt of dat de fabrikant besloten heeft om de samenstelling te veranderen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja, dan kun je je item opzoeken en dan selecteer je het en kun je rechts aangeven of je het wil wissen of bewerken.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Bumpje. Inmiddels geen last meer hier van? Anders speel ik het door naar de staff.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Gevonden. Ik probeerde het daar waar je je eten toevoegd en dat werkte niet. Maar in een ander menu kun je ook alles terugvinden en aldaar veranderen.