Deel je centimeters - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Deel je centimeters

Opties
13

Reacties

  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Vandaag mijn middel gemeten op 94cm. In totaal 18cm eraf.
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Nice!

    Ik heb ook weer gemeten gewicht is nu met 109,7 onder wat het was voor Rome.
    mijn nek is afgenomen met 1 cm
    middel met 4, heup met 2 en borst met 5! (bye bye manboobs)

    Volhouden is soms wel moeilijk. maar kom meestal rond mijn doel uit.

    vet% is wel weer gestegen. moet toch proberen vaker te sporten.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Vandaag mijn middel gemeten op 94cm. In totaal 18cm eraf.

    Wauw dat vind ik echt netjes.

    Ik blijf maar hangen op die 98 cm, terwijl ik wel afval
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    18cm van je middel! Wow... dat is inderdaad een heel mooi resultaat!
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Vandaag mijn middel gemeten op 94cm. In totaal 18cm eraf.

    idd dat is een mooi resultaat!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Mijn statistieken gisteravond gemeten, was alleen mijn linkerkant even vergeten op te schrijven.

    3JG8azu.jpg

    Sommige dingen ben ik nu ook pas voor een tweede keer gaan bijhouden, maar hieronder even cijfers van tijdje terug:
    mMbnpXv.jpg

    Bij borst lijkt niet veel afgenomen, maar dit is eigenlijk een pluspunt.
    Mijn vet% is namelijk aanzienlijk lager, en ik ben afgelopen 10 weken veel met borst/bovenlichaam training bezig geweest. Toen ik begon met die training was mijn borstomvang namelijk 106,5 cm.
    Dit is voor mij bevestiging, naast het feit dat ik nu 25% meer kan bench pressen, dat ik goed bezig ben geweest hiermee.
    Aangezien main goal is om mijn vetpercentage te verlagen, ben ik dus begonnen met het meten van mijn huidplooi op aantal punten. Als dit afneemt, en ik mijn omtrek op die punten gelijk houd of als deze toenemen is dat een goed teken.

    Mijn vetpercentage in deze 10 weken is helaas minimaal afgenomen, van 19,9% naar 19,5%.
    Mijn gewicht ook maar 1,7 kg eraf.

    Dat betekend dat mijn inname toch nog te hoog is, en ik waarschijnlijk door mijn 2 weken off tussendoor slechte keuzes heb gemaakt, ondanks dat ik me hier wel bewust van was en er scherp op gelet heb (dacht ik)

    Nu mijn dagelijkse inname verlaag naar 1850 samen met mijn 6 weken challenge om te kijken of ik resultaat kan boeken hiermee.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Mijn middel zit nu op 93cm.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Lekker bezig kerel
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Ik vind met meten erg lastig om iedere keer op dezelfde plek te meten en het bandje even strak. Kan zomaar weer een cm of wat schelen :p
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Klopt! Haha... ik heb bepaalde puntjes als leidraad (bijvoorbeeld een moedervlekje...) Anders kunnen de cm's idd verschillen... :smile:
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik doe het eigenlijk altijd net onder de navel, en met strak houden. Ik houd er een vinger tussen, zodat ook dat gelijk is.
    Mijn kleding zit toch nog niet strak om me heen, omdat dat gewoon niet mooi is.
    Komt wel als het wat strakker is allemaal
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Mijn kleding zat strak, nu floddert het wat om me heen. Twee gaatjes bijgemaakt in mijn riemen. Sommige kleding die eerst te strak zaten zitten nu als gegoten maar mijn spijkerbroeken die ik vorig jaar gekocht heb lijken nu net opabroeken. Voor de feestdagen toch even wat nieuwe kleding gaan halen.

    Als meetpunt voor mijn middelneem ik mijn navel en laat ik het meetlint om de plek gaan waar normaal die vetrolletjes zitten boven je heup.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ja bij mij zitten die rollen dus net onder de navel, vandaar dat punt, want dat is mijn breedste punt van middel (inmiddels zijn heupen net zo breed/breder)
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    nou ik heb nu maat 36! morgen weer cm meten.

    ik meet mijn middel op het punt tussen mijn heupen en mijn ribben. maar het blijft wel moeilijk om niet te strak te trekken. en zo een of 2 cm te smokkelen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Goed bezig hans!
    En om niet die cm's te smokkelen doe ik er dus altijd een vinger tussen. Kleding zit ook niet strak om mij heen, dus die vinger ertussen is realistischer voor mij
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Donderdag er toch aan moeten geloven. Voor de Kerst toch maar een nieuwe broek gehaald (zoals ik eerder al vermeldde om te gaan doen). Ik had broekmaat 38/36 (en die zaten wat aan de strakke kant voor ik begon met afvallen) en nu 34/36.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Lekker gevoel is dat he!
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    alleen nog niet zon lekker gevoel voor de portemonnee zolang je nog niet stabiel zit ;)
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik probeer nu (vanaf 18 november) op dit gewicht te blijven (tussen de 83.5 en 85 kg). Tot nu toe lukt het me aardig. Zelfs met de Kerst ben ik niet over de 85 gegaan.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik helaas afgelopen 4 dagen weer 3 kg aangekomen, maar denk dat ik eind van de week/begin volgende week pas echt weet hoeveel ik aangekomen ben, want 3 kg is beetje overdreven natuurlijk. Ik weet wel ongeveer wat ik gegeten heb, maar echt geen 21000 kcal in 4 dagen tijd te veel
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    In het eten zit ook veel onbruikbaar materiaal wat uiteindelijk in die mooie geglazuurde pot beland. Dat zijn ook kilo's. Als ik naar zo'n all-you-can-eat restaurant ga en me daarvoor en erna weeg, ben ik in één maaltijd 1.6 kg aangekomen.
  • mennekevansolt
    mennekevansolt Berichten: 37 Member
    Opties
    Eindelijk kan ik mijn cm's ook eens delen. Ik ben sinds 8 februari bezig met het opletten op mijn eten/voldoende sporten. Heel snel gaat het niet, want ik ben nog maar 5.3 kg kwijt, maar afgelopen zaterdag heb ik eindelijk mijn cm's nog eens gemeten.

    Startgewicht : 83.5 kg (toen) - 78.2 kg (nu)
    BMI : 26.5 - 24.82
    Vetperc. : 24.90 - 23.10
    Dijen (halverwege) : 55 cm - 52 cm
    Heupen (breedste punt) : 102 cm - 98 cm
    Navel : 98 cm - 92 cm
    Middel (smalste punt) : 95.5 cm - 89 cm
    Borst (breedste punt) : 103.5 cm - 100 cm
    Nek : 42 cm - 40 cm

    Nogmaals het gaat niet snel, maar ben toch blij met deze cijfers. De afgelopen twee dagen zijn helemaal niet goed gegaan, maar vanaf vandaag ga ik terug verder op mijn elan en dan zal ik tegen einde augustus mijn cm's nog eens opmeten.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    5.3 kg in 3 maanden tijd is best snel hoor...
  • mennekevansolt
    mennekevansolt Berichten: 37 Member
    mei 2016 aangepast
    Opties
    Ja, op zich is het op een normaal tempo, maar het had beter gekund als ik me iets beter aan mijn kcal-doel had gehouden.

    Maar goed, we ploeteren lustig verder en meten achter een week of 8-9 nog eens (en dan in augustus nog eens). Hopelijk met nog meer evolutie :-).
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hardlopers zijn doodlopers... Te snel afvallen in een korte tijd is ongezond. Je kunt beter verantwoordt afvallen i.p.v. het gewicht te snel te willen verliezen.