Moeite om de juiste verhoudingen voedingsstoffen te reguleren — Dutch (Netherlands)

Moeite om de juiste verhoudingen voedingsstoffen te reguleren

Opties
Goedemorgen,

Ik ben nieuw met MFP en sinds maandag begonnen.

Waar ik erg moeite mee heb is om de juiste verhoudingen grondstoffen, vetten, eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen. Ik weeg ongeveer 94 kg bij een lengte van 1.78. Gezien mijn bouw wil ik niet minder dan 85 gaan wegen.

Heeft iemand tips en trucs?

PS: ik squash elke week 45 minuten en loop 2 x hard in de week.

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Als je doel op dit moment afvallen is, dan zou ik me niet te druk maken over je macro's.
    Energietekort = afvallen

    Tenzij je een specifieke reden hebt waarom je je macro's wil eten.

    Hoe heb je deze nu ingesteld als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

    Daarnaast ben je pas maandag begonnen, dus om nu al te zeggen dat je er moeite mee hebt is misschien vroeg, je krijgt er straks ook vanzelf meer handigheid in.

  • 19Remco80
    19Remco80 Berichten: 29 Member
    Opties
    Ik heb geen specifieke redenen voor macro's, maar ik had gelezen dat bij bepaalde combinaties het afvallen wordt bevorderd. Ik heb ze nog niet specifiek ingesteld...
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Wat ik heb gedaan is eerst gekeken waar het probleem zit. Dus gewoon eten en drinken wat ik normaal doe en deze invoeren. Dan ga je al snel zien welke de boosdoeners zijn.Dan deze boosdoeners vervangen door producten die minder suikers en verzadigde vetten bevatten en iets meer eitwit waardoor je een energie tekort opbouwt met producten waarmee je het voldhoudt en geen honger hoeft te lijden.
  • 19Remco80
    19Remco80 Berichten: 29 Member
    januari 2016 aangepast
    Opties
    Bedoel je dan te kijken naar wat je te kort komt en wat je te veel binnen krijgt?

    De verdeling is nu:


    Koolhydraten 224 g