Van sporten alleen val je niet af! — Dutch (Netherlands)

Van sporten alleen val je niet af!

Opties
HansDoeve
HansDoeve Berichten: 4 Member
Vele jaren had ik de verhouding tussen voeding en sporten onder controle. Mijn gewicht en eetpatroon waren goed op elkaar afgestemd en als ik een uitspatting had dan kon dat met wat balansen weer in evenwicht worden gebracht. Tot ik drie jaar geleden ziek werd en minder kon bewegen. Mijn voeding was dus niet meer in evenwicht met mijn beweging en de resultante was: Te zwaar worden met alle beperkingen van dien!
De fitnesspal app geeft mij een duidelijk beeld van mijn voeding en merk na een week al dat het een handig hulpmiddel kan zijn. Ik heb nog niet alle functies goed door en en weet ook niet precies hoe ik getallen moet interpreteren maar ik heb goede hoop.

Reacties

  • ireentje67
    ireentje67 Berichten: 15 Member
    Opties
    Succes Hans. De app helpt mij ook goed. Alleen al het noteren en zien hoeveel ik al heb gehad, helpt me om maat te houden.
    Kun je inmiddels weer sporten? Of is die beperking blijvend? Dat is idd lastig lijkt me om je balans dan weer te vinden als je ineens minder kunt bewegen. Maar...we gaan ervoor. Ja toch?
  • HansDoeve
    HansDoeve Berichten: 4 Member
    Opties
    @ireentje67 Ik kan wel trainen maar niet meer zo intensief als vroeger. Dat is precies mijn probleem. Maar ik moet en zal de verhouding tussen voeding en bewegen ongetwijfeld weer vinden. En ja.... we gaan ervoor ;-)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Hans, welkom en heel veel succes! Blijf doorzetten.