Wie zou mij willen toevoegen als vriend ter motivatie? :)
DeathriteShaman
Ik ben sinds vorige maand begonnen en zou graag mijn vrienden lijst wat voller zien!
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat jullie allemaal eten ter inspiratie!
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat jullie allemaal eten ter inspiratie!
5
Reacties
-
Ah! je hebt er al 13!0
-
Hoi,
Ik ben ook sinds kort begonnen dus lijkt me leuk om vrienden te worden.0 -
lijkt mij een leuk idee! ik begin pas vanaf vrijdag met dagboek bijhouden maar voeg je vast toe.0
-
voeg me maar toe hoe meer mensen in de vriendenlijst hoe gezelliger
0 -
je mag mij vriend maken0
-
Ik kan ook nog wel wat support gebruiken.. mijn maatje heeft het laten afweten en wanneer je nog 11 kg moet.. Is dat niet fijn.0
-
Mij mag je ook toevoegen! Mijn vriendenlijst mag ook wel wat voller worden0
-
Het lijkt mij ook leuk om een aantal vrienden binnen de Myfitnesspal-groep te hebben ter motivatie. Mij mag je ook toevoegen.0
-
Het lijkt mij ook leuk om mensen toe te voegen ter motivatie!0
-
Oud topic zie ik Maar wie graag buddy's wil worden mag me toevoegen, ik kan zelf ook nog wel wat motivatie gebruiken!1
-
Mensen mogen mij ook wel toevoegen als vriend, ben net begonnen, dus vrienden en daarmee extra motivatie zijn altijd welkom0
-
Dan bump ik dit ook maar, haha. Je kunt mij ook toevoegen als vriend0
-
jullie mogen me best toevoegen hoor0
-
Ook ik ben "toevoegbaar" ...0
-
ik ben "toevoegbaar" November begonnen met o.a. proteine shakes. 22 kilo kwijt. Moet nog 22 kilo. Ik zit nu op 100kg. Ik hoop over een paar maand 89 of 88 te wegen. Dat is me al 4x gelukt, van 117kg naar 88kg, maar iedere keer weer alles er bij gegeten toen ik dat gewicht bereikte. Dit keer gebeurd me dat niet weer. Dus 88kg zal een mijlpaal zijn. En 78 voorlopig nog een verre droom.1
-
Hoi! Ik zoek ook vrienden , net weer actief begonnen met tracken dus ben benieuwd naar jullie dagmenus!0
-
Hallo allemaal, ik ben Petra en ben weer voor de zoveelste keer aan de lijn. Ik ben ooit eens max. 14 kilo afgevallen. Ben nu 6 weken bezig en ben 8 kilo kwijt, maar wil er nog 22. Dus ik kan best wat steun en support gebruiken. Graag lees ik mee met jullie tips, menu's, succesverhalen, etc, etc. Wie wil mij toevoegen?
0 -
Hallo allemaal, mijn naam is Angela en ik ben sinds december 2014 begonnen met gewicht verliezen na door ziekte ruim 40 kilo te zijn aangekomen. Ik ben inmiddels 32 kilo kwijt en ik wil er nog zo'n 9 kwijt zien te raken de komende maanden. Eerst hield ik mijn voeding bij via de Eetmeter van het Voedingscentrum. Maar MFP is veel gezelliger!! En ik zoek wat extra motivatie voor die laatste kilo en zou het leuk vinden om meer vrienden te hebben, dus wie mij toe wil voegen!0
-
Voeg me ook gerust toe0
-
Voeg mij toe als vriend, ik ben een zeer trouw logger en train fanatiek de laatste tijd!0
-
Je mag mij ook toevoegen. Werk nu zo'n 70 dagen met MFP. Met goede resultaten... G0
-
Voeg mij ook gerust toe! Ik gebruik MFP al een tijdje, maar ik heb voornamelijk motivatie nodig hihi!0
-
Ook nu een kwartaaltje bezig, goed op bezig (-13kg ongeveer), maar zit even in een dip, steuntje(s) in de rug wordt gewaardeerd :-)0
-
Je mag me gerust toevoegen .0
-
Ik begin vandaag. Dus ook ik kan wel wat motivatie gebruiken0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training