Start van de transformatie. (weeral) — Dutch (Netherlands)

Start van de transformatie. (weeral)

Opties
vince224
vince224 Berichten: 1 Member
Hallo iedereen.

Vandaag sta ik op 107kg met 25% vetpercentage. Het meeste tot nu toe. Ik heb vroeger maanden goed getraind gehad en goed gegeten waardoor ik elke keer dichter en dichter tot mijn streefdoel van 83-85kg kwam. Maar elke keer was er wel iet gebeurd of had ik geen tijd meer waardoor alles verwaterde en uiteindelijk mij nog verder zetten van mijn doel.

2 jaar geleden ben ik begonnen vanaf 1 januari. Ik trainde met het AthleanX Zero programma en zorgde wat voor mijn eigen dieet dat zeer goed lukte. Het was begin juli dat ik al paar weken op een platform zat van 90kg. Toen ben ik naar een voedingsdeskundige gaan zullen we zeggen en die heeft mij tot 87kg gekregen. Ik stond toen op 12% vet en alles stond redelijke mager.. behalve mijn buik. Dat ging er niet af en na een vakantie en de keuze om zelfstandig te worden ben ik dat half jaar meer dan kwijt geraakt.

Nu wil ik toch gaan voor die 85kg. Ik ben het schamen weer moe.
De doelen zijn gesteld. Nu moeten ze alleen nog behaald worden.

Reacties

  • Naruya
    Naruya Berichten: 23 Member
    Opties
    Altijd vervelend om weer opnieuw te moeten beginnen door omstandigheden. Ik zit met hetzelfde probleem maar het gaat me tot nu toe goed af, dus het moet bij jou vast ook goed komen ;) Succes in ieder geval!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Veel succes vince. Het is je al een keer gelukt en gaat je vast weer lukken want de discipline heb je! Het is nooit te laat om weer te beginnen. Zet hem op.
  • jongeriusmike2656
    jongeriusmike2656 Berichten: 11 Member
    Opties
    Strekte gozer! De eerste stap is gezet en nu stomweg door stappen!
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Vince,

    Succes! Het gaat je zeker lukken! Je hebt al ervaring en discipline! Nu doorzetten.

    Groetjes,
    Claudia
  • Melanieconf
    Melanieconf Berichten: 5 Member
    Opties
    You can do it!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoe sta je ervoor nu Vince?