Hallo
angelvanos28
Ik gebruikte deze als app op mijn telefoon en nooit geweten dat je het ook op de computer kon doen, wat een gemak zeg!
Ik ben Angelique 31 jaar uit Rotterdam, twee jaar geleden was ik met deze app al 10 kilo afgevallen, maar door stoppen met roken is er in een jaar tijd 20 kilo op gegaan. Dus ik ben nu weer begonnen. Ik doe een Koolhydraatarm dieet en ik ben sinds vorige week vrijdag echt begonnen, eerst een detox gedaan en in de afgelopen week ook meteen 6 kilo eraf.
We gaan ervoor!
Ik ben Angelique 31 jaar uit Rotterdam, twee jaar geleden was ik met deze app al 10 kilo afgevallen, maar door stoppen met roken is er in een jaar tijd 20 kilo op gegaan. Dus ik ben nu weer begonnen. Ik doe een Koolhydraatarm dieet en ik ben sinds vorige week vrijdag echt begonnen, eerst een detox gedaan en in de afgelopen week ook meteen 6 kilo eraf.
We gaan ervoor!
3
Reacties
-
Ik doe een Koolhydraatarm dieet en ik ben sinds vorige week vrijdag echt begonneneerst een detox gedaan en in de afgelopen week ook meteen 6 kilo eraf.2
-
Hoi Angelique, welkom.
Veel succes
Als je vragen hebt, laat maar weten.1 -
Heel veel succes! Ik ben in oktober gestopt met roken, vape nog wel zo nu en dan, gelukkig ben ik er niet van aangekomen. Groetjes, Ramon0
-
Mensen zien vaak de vetten als schuldige,maar het zijn juist de koolhydraten die zorgen voor meer vet in het lichaam. Als je een kcal tekort creërt, zorg er dan ook voor dat je lager in koolhydraten en meer in eiwitten/vetten eet.0
-
Heel veel succes met jouw 'journey'! Als je met de app de laatste keer al zoveel bent afgevallen, moet het nu ook lukken!!1
-
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten