Al een jaar bezig met mijn strijd en toch hier voor het eerst — Dutch (Netherlands)

Al een jaar bezig met mijn strijd en toch hier voor het eerst

Opties
Ingrid27772
Ingrid27772 Berichten: 59 Member
Hallo allemaal
Vandaag besefte ik me dat ik nu ongeveer een jaar bezig ben met mijn strijd, mijn man en ik zijn begonnen nadat hij lichamelijke klachten kreeg en hij zo niet verder kon... hij is thuisgekomen van de huisarts met alle cijfers (bloeddruk suiker in urine en bloed en cholesterol) alles was veeeeel te hoog, hij is van het ene op het andere moment gestopt met alle suikers.. al na zo'n twee weken merkte ik dat ie snachts een stuk minder/ bijna niet meer snurkte ... voor hem ben ik uit gaan zoeken wat ie het beste kon eten om alle waarden in het bloed naar beneden te krijgen en zo ben ik met hem mee gaan doen.
Nu zijn we een jaar verder en zijn beide veel afgevallen, hij 30 kilo en ik ondertussen al 33 ... voor hem is het nu genoeg geweest en hij probeerd op gewicht te blijven, het snurken is nog steeds vrijwel verdwenen en de waarden in het bloed allemaal helemaal oké.
Voor mij is de strijd nog niet gedaan, ik ben nog steeds bewust met m'n voeding bezig en zorg dat mijn stappen op 10.000 per dag uitkomen dit is wel een behoorlijke uitdaging voor mij! Maar met m'n dagelijkse rondje snelwandelen (6.2 per minuut) lukt dat redelijk...

Ik hoop hier wat motivatie te vinden om de stijd door te zetten ...

Groetjes Ingrid

Reacties

  • marr13mfp
    marr13mfp Berichten: 7 Member
    Opties
    Wow wat een prestatie. Succes !!
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Dankje!
    Ohw en wat ik nog wilde toevoegen is dat we niet naar een sportschool gaan, maar meer buiten bewegen en dat we dit gedaan hebben met normale dagelijkse voeding! Met zelfs patat of spaghetti op het menu...
  • marr13mfp
    marr13mfp Berichten: 7 Member
    Opties
    IIFYM noemen ze dat :smile:
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    ? Wat is dat
  • marr13mfp
    marr13mfp Berichten: 7 Member
    Opties
    If it fit your macro's ,dat is wat je al toepast.
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Hahah oké weer wat geleerd
  • 73jessica
    73jessica Berichten: 11 Member
    Opties
    Zo. 33 kg in een jaar is echt veel.
    En 10000 stappen lukt mij ook op Veel dagen niet. Dus ik vind het goed van jullie.
  • gsmit67
    gsmit67 Berichten: 4 Member
    Opties
    Zou iemand mij uit willen leggen hoe ik een vriendschap verzoek kan sturen naar iemand uit de groep Voel me zo alleen in de strijd teggen de kilo.s Bedankt alvast .groetjes uit het noorden
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    klik op de naam van de persoon onder zijn foto.
    Dan krijg je zijn of haar forum activiteiten te zien klik hier weer op de naam.
    Vervolgens krijg je het profiel te zien waar je op de twee groene balkjes kan klikken 1 om een bericht te kunnen verzenden en 1 om iemand als vriend toe te voegen.