Samen staan we sterk.
ste046
Hallo ik zal mij even voorstellen. Ik ben Deanna van der Steen 47 jaar en ik kom uit Wijk bij Duurstede. Ik ben getrouwd en ik heb 2 heerlijke kinderen. Overgewicht is al 25 jaar mijn gevecht. Ik ben al meerdere keren vele kilo's kwijt geraakt helaas komen deze er altijd weer aan. Ik heb al eerder met de fitness pall gewerkt en het is zeker een stok achter de deur. Helaas heb ik het weer verwaarloost en ben weer terug gevallen in mijn foute gewoonten. Nu weer de moed bij elkaar geraapt en op naar een gezonder leven. Het lastige is dat sporten er niet inzit dit omdat ik enorme rug klachten heb. Dit komt trouwens niet door mijn overgewicht.
Het lijkt me leuk om maatjes te hebben om het vol te houden en recepten mee uit te wisselen. Allemaal succes groetjes Deanna
Het lijkt me leuk om maatjes te hebben om het vol te houden en recepten mee uit te wisselen. Allemaal succes groetjes Deanna
1
Reacties
-
Hallo Deanne, welkom. Voeg mij maar toe als je wilt.
Staan je rugklachten je in de weg om een paar keer in de week flink te wandelen?0 -
Welkom Deanne en je kan mij ook toevoegen als je wilt. Goed dat je bezig bent om een gezonder leven te leiden! Denk dat myfitnesspal daar sowieso mee helpt Naar dat je erge rugklachten hebt. Mag ik vragen wat er aan de hand is? En jij ook succes0
-
Hoi Deanna,
Ik vind het ook lastig om te gaan sporten. Ik ben al trots op mezelf dat ik 4 keer in de week werk, daar op de fiets naar toe ga en op mn werk de hele dag loop. Sporten/ bewegen is niet altijd makkelijk als je pijn hebt of chronisch ziek bent.
Helaas zijn er nog steeds mensen die dit niet snappen of willen snappen.
Als je wilt kun je mij toevoegen bij je vrienden lijstje.
Succes met afvallen.
Groetjes Babs0 -
Welkom Deanne,
Veel succes. Vragen staat vrij
Je komt er wel (weer)!0 -
Hoi Deanne,
Je mag mij ook toevoegen als je wilt. Jou verhaal lijkt het mijne wel, ik ben 40 jaar en al 23 jaar af en aan bezig om een gezond gewicht te krijgen. Nu ben ik weer een eind op weg, dus daar ben ik heel blij mee. 27 kilo is er al af, nog 15 te gaan.1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora