Vrienden gezocht voor motivatie
AnkeV84
Hallo allemaal,
In het verleden ben ik al eens ruim 20 kilo afgevallen met myfitnesspall i.c.m fitbit.
ik heb nu na een baby van 5,5 week (derde kind) en er mogen weer flink wat kilo's af!
De vorige keer vond ik het heel fijn en leuk om andere hun dagboek in te zien en elkaar te motiveren, dus ik vroeg mij af of er andere zijn die me toe willen voegen als vriend.
In het verleden ben ik al eens ruim 20 kilo afgevallen met myfitnesspall i.c.m fitbit.
ik heb nu na een baby van 5,5 week (derde kind) en er mogen weer flink wat kilo's af!
De vorige keer vond ik het heel fijn en leuk om andere hun dagboek in te zien en elkaar te motiveren, dus ik vroeg mij af of er andere zijn die me toe willen voegen als vriend.
13
Reacties
-
Gefeliciteerd met de kleine!!
Knap dat je al een keer 20kilo kwijt bent geraakt. Afvallen zou je vast weer lukken!!
Je mag mij toevoegen als je wilt0 -
Van harte gefeliciteerd met je kleine wereld wonder. Ik ben al eens 40 kilo afgevallen en zou het ook fijn vinden om iemand te hebben die mij kan motiveren. Als je wilt kun je mij toevoegen als vriend1
-
Van harte gefeliciteerd met je kleine!
Je mag me gerust toevoegen, ik ben niet iedere dag even actief maar zeker een paar keer per week.0 -
HOi Anke,
Welkom! Veel succes. Altijd goed gebruikers terug te zien komen. Als je vragen hebt, hoor ik dat graag.0 -
> @AnkeV84 zei:
> Hallo allemaal,
>
> In het verleden ben ik al eens ruim 20 kilo afgevallen met myfitnesspall i.c.m fitbit.
> ik heb nu na een baby van 5,5 week (derde kind) en er mogen weer flink wat kilo's af!
>
> De vorige keer vond ik het heel fijn en leuk om andere hun dagboek in te zien en elkaar te motiveren, dus ik vroeg mij af of er andere zijn die me toe willen voegen als vriend.
Welkom! Van harte met je baby. Wat is het geworden eigenlijk? Of heb je het verteld?
Voeg mij maar toe als je wilt. Ik ben elkw dag op MFP en log dagelijks mijn maaltijden. Ben sinds maart vorig jaar 22 kilo afgevallen. MFP is een zeer goede app.0 -
> @babsschmidt zei:
> Van harte gefeliciteerd met je kleine wereld wonder. Ik ben al eens 40 kilo afgevallen en zou het ook fijn vinden om iemand te hebben die mij kan motiveren. Als je wilt kun je mij toevoegen als vriend
Jij ook welkom0 -
Dankjulliewel voor de felicitaties
Het is een jongetje trouwens en ik heb jullie allemaal toegevoegd. Dat de kilo's er maar af mogen vliegen!2 -
Hallo, je mag mij ook zeker toevoegen als vriend. Mijn doel is 30 kilo afvallen. Groetjes Lydia0
-
Voeg je mij ook toe? Ik log dagelijks in, ben 28 kilo kwijt waarvan 7 kilo via MFP0
-
Hey voeg mij maar toe. Ik ben 3 jaar geleden 15 kilo afgevallen met my fitness. Na zwanger te zijn geweest en daarna weereens beetje te zij aangekomen wil weer terug naar mijn gewicht voor zwangerschap 70 kilo.. Dus ik zeg voeg mij maar toe! Ben opzoek naar leuke gerechten enzo0
-
Hey,
Ik wil jou ook wel motiveren!Ik ben mama van een dochter van 1,5 jaar:-)
Grtjs0 -
proficiat met je baby. Je mag me ook toevoegen hoor. Veel succes!1
-
Gefeliciteerd!!! Voeg mij ook maar toe, dagelijks loggen en veel trainen vindt je bij mij terug2
-
Oohh wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik zou je graag als vriend willen toevoegen alleen geen enkel idee hoe ik dat zou moeten doen0
-
Oohh wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik zou je graag als vriend willen toevoegen alleen geen enkel idee hoe ik dat zou moeten doen
Klik op de gebruikersnaam, dan verschijnt een pop-up.
Klik nog een keer op de naam, dan ga je naar het profiel.
Klik op toevoegen als vriend.
Simpel zat Succes!0 -
Gefeliciteerd.
Mijn kinderen zijn al wat ouder maar het lijkt als de dag van gisteren.
Ik heb om een fitbit en heen ook wel wat vrienden nodig voor een goede motivatie. Ik ga kijken of het lukt om je toe te voegen.
Nou ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Misschien lukt het jou om mij toe te voegen. Ik zou het heel fijn vinden om wat"afvalmaatjes"te vinden.0 -
He goeienmorgen ja hoor voeg me maar toe0
-
Nog een mama hier! 8,5 maand nu!
Maar dus ook terug in shape aan het komen!
Voeg maar toe0 -
Mij mag je ook altijd toevoegen, ik moet nog een kleine 30 kg kwijt....0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten