Ik verlies geen kg maar wel omvang
sanneweightlossjourney
Hallo allemaal,
Ik ben nu al 10 maanden onderweg naar een betere ik, maar ik heb een frustratie. Ik verlies namelijk wel wat aan omvang, maar geen kg's. Op dit moment loopt het afvallen in omvang ook een beetje vast (nu - 10 cm in taille)
Is er iemand die mij kan helpen met tips in het verliezen van kgs en omvang tegelijkertijd?
Liefs,
Sanne
Ik ben nu al 10 maanden onderweg naar een betere ik, maar ik heb een frustratie. Ik verlies namelijk wel wat aan omvang, maar geen kg's. Op dit moment loopt het afvallen in omvang ook een beetje vast (nu - 10 cm in taille)
Is er iemand die mij kan helpen met tips in het verliezen van kgs en omvang tegelijkertijd?
Liefs,
Sanne
0
Reacties
-
Kan zijn dat je meer spieren hebt aangemaakt die wegen ook wat.1
-
In een tekort is het bijna onmogelijk om spiermassa aan te zetten, of je bent een newbie waarbij je kunt spreken van newbie gains. Als jij wel cm's verliest, maar geen gewicht dan vindt er dus een recomp plaats en dat is juist heel positief. Wederom een reden dat het gewicht op de weegschaal niets zegt.4
-
Als je cm's kwijt raakt is het toch fantastisch, waarom zo gefocust puur op gewicht?1
-
Hoi hoi hier het zelfde
Van maat 48 naar 40/42 in een jaar eerst 12 kilo afgevallen door kickboxen en aanpassen voeding (niet meer dan 1250kcal per dag) maar toch weer 3 kilo erbij maar wel cm verliezen benen buik ...armen minder wegens spiermassa.1 -
netjes toch? mag ik vragen of je sport? en hoe vaak? Ik wil namelijk niet afvallen maar wel verminderen in omvang.
Dat je nu blijft haken kan te maken hebben dat je lichaam is gewend aan je eet/bewegings patroon. Misschien tijd voor een andere voedingsschema en beweging (soort sport).0 -
Misschien tijd voor een andere voedingsschema en beweging (soort sport).2
-
> @xewys zei:
> Als je cm's kwijt raakt is het toch fantastisch, waarom zo gefocust puur op gewicht?
Omdat het gewicht boven de 90 is en ik me daar enorm voor schaam.0 -
> @ozecal zei:
> netjes toch? mag ik vragen of je sport? en hoe vaak? Ik wil namelijk niet afvallen maar wel verminderen in omvang.
> Dat je nu blijft haken kan te maken hebben dat je lichaam is gewend aan je eet/bewegings patroon. Misschien tijd voor een andere voedingsschema en beweging (soort sport).
Hi ozecal
Ben wel blij met de omvang maar zou graag gewicht kwijtraken
Ik sport 3 keer per week dan warm ik 5 minuten op tot hartslag 140, doe ik krachttraining vooral buik en benen met zo'n 66 kilo en daarna loop ik 15-30 minuten hard (hoge hartslag) en pak ik een fiets of crosstrainer weer op hartslag 140 sporten pas ik elke 3 maanden aan ongeveer. Voeding ben ik nu mee bezig vandaar deze app.
Groetjes
Sanne1 -
Ik train 2 x per week 50 min kickboxen .
En veel wandelen .1 -
> @mama2230 zei:
> Ik train 2 x per week 50 min kickboxen .
> En veel wandelen .
Ik vind kickboksen echt stoer, maar durf het niet omdat ik geen klappen durf uit te delen/te ontvangen.. Respect0 -
Wees blij met wat je bereikt lijkt mij. Een getal zegt niet alles.1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes