Zijn er hier ook belgische vrienden?
de_schrijver_micheline
Ik zou 10 kg willen verliezen. Zijn er hier ook belgische mensen?
22
Reacties
-
Welkom,
Veel succes en natuurlijk zijn er ook Vlaamse buren.3 -
Zeker.1
-
ja hoor ik ben van de kust1
-
This content has been removed.
-
Vlaamse Ardennen , ik wil gezonder eten en graag 7 kg afvallen. Veel succes aan allen !1
-
West vlaanderen en ga ook voor de 10 kg3
-
Ik ben van oost-vlaanderen. Voor elk wat wils. Lukt het wat bij jullie?1
-
Provincie Antwerpen.Heb juist deze app geiinstaleerd maar geen flauw benul hoe ik er moet aan beginnen..Ik zou graag 7 kilo afvallen5
-
Oost Vlaanderen. Nu 8 kg verloren. We gaan voor 10kg en meer. Iedere kg dat er af is. Maak ik een dansje8
-
Liesbeth, vriendenaanvraag is mislukt. Kan je nog een poging doen? Bij mij is er 2 van de 10 kg al af......2
-
Van Leopoldsburg en hetzelfde doel. Wil er ook 10 kwijt. . . . Voor het moment nog maar 400 gr en eet amper tussen 1200 en 1300 calorieën. . .2
-
De meeste hier willen 10 kg kwijt. Samen lukt het wel2
-
Ik ben hier nieuw en wil mijn lat een beetje verder leggen. Ik wil voor de 20 kg gaan. Regio Boom (Zuid-Antwerpen)2
-
Hier ook vertegenwoordiging van OostVlaanderen, eveneens 10 kg (verliezen) als doel2
-
> @danio1969 zei:
> Ik ben hier nieuw en wil mijn lat een beetje verder leggen. Ik wil voor de 20 kg gaan. Regio Boom (Zuid-Antwerpen)
Knap die 20 kg! Go for it!!!2 -
Dankjewel voor de motiverende woorden
voor jouw ook veel succes met het bereiken van je doel!
> @Tarraca24 zei:
> Hier ook vertegenwoordiging van OostVlaanderen, eveneens 10 kg (verliezen) als doel1 -
Ik wil toch een 40 kg verliezen. Ben brzig van eind maart en nu 11kg kwijt. Ik vind dit een goede manier om af te vallen en meer te bewegen. Iedereen succes gewenst!6
-
Ik woon in limburg3
-
> @de_schrijver_micheline zei:
> Ik zou 10 kg willen verliezen. Zijn er hier ook belgische mensen?
Tuurlijk dat!3 -
Ik wil ook 10kg afvallen, ik ga nu aan een kilo per week is dit.oke?3
-
Ach ja ben nu 3weken bezig, probeer zo een 30% koolhydraten te houden maar zit er gauw over..0
-
1 kg per week is veel,denk ik0
-
Denk je? Daarna om te houden zal moeilijk zijn. Alhoewel het heel goed gaat en ik geen honger heb2
-
Ik ben ook nieuw! Ben zijn draai nog aan het zoeken van hoe het allemaal werkt. Mijn eerste doel is - 10kg nadien is elke - kilo nog welkom (tot nog eens -5kg).
Welke extra voordelen zijn er als je de betalende versie neemt? Is het een aanrader?
Groetjes S1 -
Hmm hoe voeg je vrienden toe?2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten