Hi! Even voorstellen
LisanneLovesFitness
Hi!
Ik ben Lisanne, 23 jaar oud en al een tijdje op een fitness journey.
Twee jaar geleden heel bewust leren omgaan met eten en zo een aantal kilo's kwijtgeraakt. Nu sinds een jaar bezig met krachttraining om nog strakker en gespierder te worden. Ik gebruik MFP om mijn macro's en natuurlijk algehele calorie inname bij te houden. Verder train ik ongeveer 4-5 x per week.
Lijkt me leuk om elkaar te steunen, motiveren en inspireren op het gebied van voedsel en fitness!
Groetjes Lisanne
Ik ben Lisanne, 23 jaar oud en al een tijdje op een fitness journey.
Twee jaar geleden heel bewust leren omgaan met eten en zo een aantal kilo's kwijtgeraakt. Nu sinds een jaar bezig met krachttraining om nog strakker en gespierder te worden. Ik gebruik MFP om mijn macro's en natuurlijk algehele calorie inname bij te houden. Verder train ik ongeveer 4-5 x per week.
Lijkt me leuk om elkaar te steunen, motiveren en inspireren op het gebied van voedsel en fitness!
Groetjes Lisanne
8
Reacties
-
Hey Lisanne welkom op mfp. Je bent al goed bezig zo te zien ga zo door!0
-
Hi Lisanne,
Welkom en veel succes! Als je vragen hebt hoor ik het graag.0 -
Hi, ik ben ondertussen ook enkele maandjes bezig ik probeer ook zo vaak te trainen per week.0
-
Succes! Probeer vooral kleine doelen te formuleren en beloon jezelf. Persoonlijk vind ik het erg moeilijk om het verschil wekelijks te zien, zowel in gewicht en kracht. Een leuk koppie is het halve werk in ieder geval al1
-
Veel plezier bij het bereiken van je doelen
Wens een mooie dag0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun