Terug gezonder eten na zware ziekte, wie ook? — Dutch (Netherlands)

Terug gezonder eten na zware ziekte, wie ook?

Opties
viwa1975
viwa1975 Berichten: 33 Member
Ik heb net gedaan met een behandelingstraject (operatie, chemo en bestraling). Tijdens dit proces was eten moeilijk en dan raden ze aan om dingen te eten die hoog in calorie zit. Helaas veel fast-food. Nu zit ik dus volop in mijn revalidatie en probeer terug gezonder te eten. Zijn hier nog mensen die op deze manier terug de draad willen oppakken? Tips? <3

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Wil alleen even zeggen dat ik het knap van je vind dat je positief de draad oppakt, fijn dat dit traject achter de rug is en je naar de toekomst kunt kijken. Heel veel sterkte en succes gewenst.
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Veel succes bij het behalen van je doelen.

    8ggvf3mqbpqe.png
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed om die positiviteit te zien, dat inspireert. Heel veel succes.
    Zelf zou dit voor mij erg moeilijk zijn lijkt me!
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ik heb precies hetzelfde gehad .Ik ben nog steeds heel snel moe terwijl het al een paar jaar terug is maar ik slik nog steeds anastrozol.
    Ik probeer nu ook op een gezonde en rustige manier af te vallen.
    Ik wens je heel veel succes en gewoon door gaan. Het zal misschien niet met zo snel en makkelijk gaan als vroeger maar dat is niet zo belangrijk.
    Ik zal je een vrienden verzoek sturen en misschien kunnen weer elkaar hiermee steunen.
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Ik neem me petje voor jullie af .heeft hier heel veel respect voor.wens jullie heel veel succes.