doel en er blijft steeds meer calorieën over — Dutch (Netherlands)

doel en er blijft steeds meer calorieën over

Opties
ik begin bij doel bv 1340 calorieën. maar door intensief werk en stappen per dag. blijf ik steeds meer calorieën over. hoe zit dat ? einde van de dag. heb ik nog zo.n 600 over.

hoe af te vallen dan ?

Reacties

  • xAmberella
    xAmberella Berichten: 5 Member
    Opties
    Dan moet je meer eten.
    Je lichaam heeft meer eten nodig als je veel beweegt.
  • bri1973bvd
    bri1973bvd Berichten: 5 Member
    Opties
    oké maar dan val je toch niet af ? en wat meer koolhydraten of vetten of eiwitten

    valt toch best ff tegen haha
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je kunt beter je kcal berekenen in vorm van je tdee. Nooit door MFP laten berekenen. Als je op basis van je TDEE eet zit je beweging en sport hier al in en eet je dus niet bij na een training. 1340kcal hoort wel heel laag aan. Wat is je BMR?
  • bri1973bvd
    bri1973bvd Berichten: 5 Member
    Opties
    168 en zo.n 70 kilo
  • bri1973bvd
    bri1973bvd Berichten: 5 Member
    Opties
    > @bri1973bvd zei:
    > 168 en zo.n 82.4kilo
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    juli 2017 aangepast
    Opties
    Dat is niet je BMR. Dat is je lengte en gewicht... Was dat eerste een tikfout, gezien je eerst 70kg opschreef en nu 82.4kg?
  • bri1973bvd
    bri1973bvd Berichten: 5 Member
    Opties
    nou weegschaal fout batterijen op haha. sorry
  • irenemens
    irenemens Berichten: 2 Member
    Opties
    Dit probleem heb ik ook. Mijn bmr is 1400 metabool wat je lichaam gebruikt zonder maar dan ook iets te doen behalve ademen. Ik sport cardio en krachttraining 3 x p.w. en fiets zelf tussendoor op een rollerbank thuis. Ik eet per dag zo'n 1250 kcal. Het zou 1900 mogen zijn. Houd elke dag heel veel kcal over die ik nog zou mogen eten. Ik snoep en snack niets. Eet gezond groente, fruit, eiwitten, en koolhydraten en vetten. Wel iets te weinig vetten maar dat zijn ook veel caloriën. En soms iets teveel eiwitten en te weinig koolhydraten volgens deze app dan. Maar het verschilt elke dag een beetje qua samenstelling. Ik probeer echt aan de 1250 te komen en als ik dat niet haal vul ik het op met noten aan het eind vd dag of een plak magere ham. Ik sta nu al 5 dagen op hetzelfde gewicht. Val geen gram meer af. Dit is echt zoooo frustrerend. Ik woog 27 juni 73.5 kg ben 1.69 lang. Nu weeg ik al 5 dagen 71.2 en ik wil naar 65. Mijn ideale gewicht is 62.8. Ik ben 57, al 12 jaar in de overgang en heb sub klinische trage schildklier. D.w.z. niet erg genoeg om medicijnen te krijgen. Dus gebruik ik er zelf supplementen voor die toch een beetje helpen. Wat doe je als je er alles aan doet en toch gaat stilstaan? De weegschaal bij mij werkt prima.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je bmr 1400 is, waarom dan in vredesnaam 1250kcal maar nemen? Je lichaam op een bepaald moment efficiënter om met de kcal die je het geeft. Je eet behoorlijk onder je bmr en dat is verre van gezond.

    Supplementen helpen niet met afvallen, welke neem je als ik vragen mag?

    Als je met 1250 kcal niet afvalt dan kan het bijna niet anders zijn dan dat je onder registreert of foutief registreert. Geen idee hoe je om kunt gaan met de hoeveelheid aan kcal wanneer je een trage schildklier hebt. Ons forumlid Gustaaf heeft volgens mij ook een tragere schildklier, maar is al wel heel veel gewicht verloren.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Vijf dagen niet afvallen is toch heel normaal?
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Je bent dus 2,3 kilo afgevallen sinds 27 juni tot 11 juli. Dat is toch een prima resultaat?
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    > @Sandraatje123 zei:
    > Je bent dus 2,3 kilo afgevallen sinds 27 juni tot 11 juli. Dat is toch een prima resultaat?
    >
    >

    Agree
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    giphy.gif
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Wellicht iets minder fixeren op het getal op de weegschaal maar op hoe je je voelt. Succes. In 5 dagen vliegen er echt geen kilo's af ben ik bang.