Echt alles zelf aanmaken bij voeding? — Dutch (Netherlands)

Echt alles zelf aanmaken bij voeding?

Opties
mschevernels
mschevernels Berichten: 2 Member
Dag allemaal, ik ben helemaal nieuw en gebruikt volop aan het zoeken binnen deze app. Maar als ik nu een appel of een snede volkorenbrood eet, vind ik dat ergens terug of moet ik echt al die zaken zelf aanmaken? Er staat uiteraard geen streepjescode op die dingen.
Alvast bedankt!

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je kunt de streepjescode scannen, maar lang niet alles klopt. Ik maak zelf de voeding altijd aan als de streepjescode niet klopt. Je weegt alles onbewerkt af en voert dat in.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Je kunt ook gewoon zoeken in de app door te typen :)
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    Er staat wel veel in de database, typen en zoeken. Maar je moet wel steeds nakijken of het klopt of volledig is.
    En WEGEN, een snede is geen exacte maat, net als een kopje, een teelepel etc... veel kleintjes maken 1 groot verschil ;)
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Zie wat je logt, was wortelen met erwten aan het zoeken onlangs, één portie van 200gr was 51000 kcal totaal. Het is mogelijk om fouten in voedsel te corrigeren.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    Ik scan eigenlijk alles. En probeer wel zoveel mogelijk dezelfde producten te eten zodat je op een gegeven moment wel weet welke je aan kan klikken in het database. Dan is het alleen een kwestie van gewicht aanpassen. En inderdaad alles wegen, ook sneetjes brood, beleg etc.