even voorstellen — Dutch (Netherlands)

even voorstellen

Opties
wimdroid
wimdroid Berichten: 61 Member
Wim, Belg (waar is die woo knop :smile: )

momenteel gewoon een klein beetje afvallen 4-tal kg voornamelijk door te loggen, en omdat ik gezond en evenwichtig eten belangrijk vind.

op het forum omdat het gewoon ook leuk is om een beetje sociaal te zijn en toch altijd inspirerend kan zijn welke dingen andere mensen maken.

dagboek is open en ik deel regelmatig mijn recepten spontaan, en zeker op vraag, so feel free to add me

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Wim!

    Welkom en veel succes, als je vragen hebt - stel ze gerust :)
  • Betty
    Betty Berichten: 45 MFP Staff
    Opties
    Welkom bij de MyFitnessPal Community!
  • 93saar
    93saar Berichten: 9 Member
    Opties
    Dag wim
    Ik ben sarah.
    Ik ben ondertussen 10 kg kwijt. Maar momenteel hang ik stil en wilt het niemeer lukken. Je kan normaal ook mijn dagboek zien.
    Als je tips hebt hoor ik het graag x
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    stuur me in een berichtje ook even je BRM (als je dit niet weet dan stuur je leeftijd, lengte,gewicht)
    Ik zal eens kijken, maar prewarning: ik ben geen expert, nog voedingsdeskundige :smile: , maar wel hulpvaardig
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    Welkom :D
  • alexschoofs1
    alexschoofs1 Berichten: 4 Member
    Opties
    Hallo iedereen,
    ben vandaag gestart met myfitnesspal via een vriendin van mij. Ik wou starten met Weight Watchers, maar dit is betalend. Zij is via deze weg 10 kg afgevallen en dit is ook minstens mijn doel. Ik ben eens benieuwd. Eet heel graag en drink graag een glaasje witte wijn of cava. Ik wandel heel veel en ga 2 keer per week aquafitten of aquasteppen. Iemand die mij tips of lekkere recepten kan bezorgen, altijd welkom.
    Groetjes,
    Martine