Sporten — Dutch (Netherlands)

Sporten

Opties
Hallo daar,
Ik vroeg me af wat voor sporten jullie naast het diëten doen en wat jullie hebben gemerkt wat wel en niet werkt.
Ik ben van plan over 3 weken te beginnen met zwemmen, pilates en danslessen (over 3 weken ga ik studeren in Canada waar dat met een campuskaart allemaal gratis bij te wonen is), wat zijn jullie ervaringen?

Reacties

  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    Opties
    Ik fiets veel, wandel graag en probeer 1x per week te zwemmen.
    Daarnaast werk ik in de zorg, dus tijdens een dienst loop ik ongeveer 12000 stappen
  • Yuxel1978
    Yuxel1978 Berichten: 66 Member
    Opties
    Ik wandel veel en probeer elke beweging te pakken (dagelijks huishouden, te voet boodschappen doen e.t.)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik ben begonnen met fietsen en wandelen, recreatief
    Wat in mijn ogen nog steeds de 2 activiteiten zijn die het beste zijn om mee te beginnen en goed vol te houden

    Daarna ben ik begonnen met racefiets en fitness

    Nu doe ik voornamelijk krachttraining en met collega's 1 keer per week squashen

    Daarnaast doe ik al 20 jaar aan bowlen op redelijk niveau 2 keer per week, waarvoor ik ook aparte trainingsschema's volg
  • Mauddie6
    Mauddie6 Berichten: 28 Member
    Opties
    Ik heb een zomerabonnement bij de sportschool waar ik individueel fitness en mee doe aan groepslessen. Daarnaast doe ik aan hardlopen en ben ik sinds kort begonnen met flinke stukken wandelen. Na mijn zomerabonnement wil ik mee gaan doen aan bootcamp trainingen buiten.
    Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je een sport doet die je leuk vind, zo hou je het het langste vol ;)
  • MrBelly1981
    MrBelly1981 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ben een aantal weken geleden met de app 8-fit te volgen. Dit als op "opwarming" voor mijn kracht training. Heel intensief. Resultaat merkbaar na enkele weken. Succes
  • DenzoBell
    DenzoBell Berichten: 23 Member
    Opties
    Wandelen met de honden ( gisteren nog 11 kilometer) 1 maal per week paardrijden en korte afstanden met de fiets echt rustig allemaal
  • lellebel79
    lellebel79 Berichten: 10 Member
    Opties
    Sinds kort (2 weken) een abonnement op de sportschool. Daar doe ik individueel cardio en wat oefeningen op de apparaten. De drempel om te gaan was voor mij heel hoog om te gaan. Gelukkig wou mn buurman mee .. en nu ik er eenmaal ben vind ik t heerlijk en vind mn buurman zelfs soms storend als die blijft kletsen terwijl ik zit te sterven op de crostrainer
  • jorg19x
    jorg19x Berichten: 12 Member
    augustus 2017 aangepast
    Opties
    Ik loop elke dag 12 tot 15 km, tempo 6.5 tot 7 km p/u.
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Hey! Ik fitness ongeveer 3 a 4x pw en daarnaast doe ik nog hardlopen 1 a 2x pw. En het werkt absoluut!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik train 6x per week. 3x krachttraining en 3x CrossFit.
  • carmen12345678910
    carmen12345678910 Berichten: 3 Member
    Opties
    Veel wandelen fietsen paardrijden en soms hardlopen
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ik ben niet zo van de "dompige sportzaaltjes". Ik ben liever in de buitenlucht bezig. 's Zomers geen probleem: fietsend naar het werk (30 km per dag) en veel in de tuin werken. In de winter kan je me 2 tot 3x per week vinden op de halfoverdekte ijsbaan. Nee, ik ben nog lang geen Ireen Wuust, maar ik heb er lol in en het zijn behoorlijk wat calorietjes die je verbruikt.