Buikvet — Dutch (Netherlands)

Buikvet

Opties
jorg19x
jorg19x Berichten: 12 Member
Ik heb even een vraagje ik ben dankzij de mfp al 8 kilo afgevallen, ik merk het vooral aan mijn gezicht armen en benen, mijn dikke kop is verdwenen:-). Heb ook niet echt overgewicht 1.81m bij 79 kg. Maar het is die buik weer he. Mijn vraag is dus wanneer verdwijnt dat vervelende buikvet, wordt het buikvet meestal als laatste aangesproken? Is het een kwestie van doorzetten? Mvg jorg

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Is het een kwestie van doorzetten?
    Ja... eindelijk zal het vet rondom je buik ook verdwijnen en dat vergt een energietekort. Je buikvet is inderdaad vaak het laatste wat weggaat. Ik zit zelfs aan de lage kant, qua gewicht, en heb nog een buikje, maar als ik dat weg zou willen hebben zou ik zo weinig (in mijn ogen) moeten eten dat het gewicht denk ik een ongezonde factor gaat worden.
  • jorg19x
    jorg19x Berichten: 12 Member
    augustus 2017 aangepast
    Opties
    Ok bedankt itzhanne82, Ik val nog steeds af met de aanbevolen hoeveelheid calorieen, dus we gaan gewoon verder, de aanhouder wint:-)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat sowieso, de laatste loodjes zijn ook altijd het zwaarst en meest hardnekkig :wink: Keep it up!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    jorg19x schreef: »
    Ok bedankt itzhanne82, Ik val nog steeds af met de aanbevolen hoeveelheid calorieen, dus we gaan gewoon verder, de aanhouder wint:-)

    Buikvet is vaak hardnekkig inderdaad, en vergt veel doorzettingsvermogen om weg te krijgen.
    Succes verder, en gewoon doorgaat zoals je nu doet, de aanhouden wint idd