1 ovenbroodje 178cal.: ( — Dutch (Netherlands)

1 ovenbroodje 178cal.: (

Opties
Kamille68
Kamille68 Berichten: 84 Member
Goedemorgen.
Hebben jullie dat ook? Dat als je op de calorieën gaat Letten dat je je eigen af en toe helemaal kapot schrik.
Meestal haal ik gewoon een brood bij de bakker maar nu heb ik dus de "petit" ovenbroodjes van de lidl gehaald en toen ik ze uit de oven haalde ging ik pas kijken hoeveel calorieën er in zitten.
EEN BROODJE heeft 178 calorieën. Dat is net zoveel als 2 sneetjes brood alleen heb ik na 1 broodje niet genoeg.
Gelukkig heb ik net nog 2 sneetjes brood.
Wat zijn jullie van geschrokken van welke producten?

Reacties

  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Ik had dat pas met drie napoleons samen 81 calorieen. En een melding dat ik veel te ver over mn dagenlijkse suiker heen zat.
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ja 3 van die kleine balletjes.Ik begin er niet aan. Als ik er eentje neem dan heb ik de smaak in mijn mond en dan blijft het ook trekken.
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ik heb dat met (olijf)olie... Tuurlijk olie = 100% vet maar toch, als je dan voor 1 eetlepel, wat echt niet heel veel is om in te braden of je grill-vlees mee in te smeren, ruim 90 kcal moet invullen. Dat is vaak nog meer dan wat ik voor mijn gekookte groenten registreer.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    euhm....bij alles haha :D:D:D
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Je schrikt soms van de calorieën wat in sommige dingen zitten.daarom is het goed dat je hier alles invult dan weet je tenminste wat je wel en niet moet eten
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Vergeet vooral niet naar de voedingswaarde te kijken mensen, olie is ook goed. We kunnen niet zonder vet. Het is niet alleen een optelsom om af te vallen
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Goede vetten zijn ook heel belangrijk! Een broodje bestaat uit veel koolhydraten, deze zorgen voor pieken en dalen, je hebt dan snel weer trek. Het zijn juist de producten met vetten die wél een verzadigd gevoel geven. Vooral de snelle koolhydraten laten je bloedsuikerspiegel stijgen.