Jouw doel behalen en even voorstellen
Nickerddd
Hallo,
Mijn naam is Nick, ik ben online fitness coach. Als jullie vragen hebben over voeding en fitness dan hoor ik dat graag. Je kunt me altijd contacten.
Ik hoop jullie te kunnen helpen met het behalen van jullie doelen!
Mijn naam is Nick, ik ben online fitness coach. Als jullie vragen hebben over voeding en fitness dan hoor ik dat graag. Je kunt me altijd contacten.
Ik hoop jullie te kunnen helpen met het behalen van jullie doelen!
-1
Reacties
-
Hi Nick, welkom! Veel plezier hier.0
-
Ik heb eens gelezen dat je meer calorieën verbrand op je nuchtere maag. Is dat zo?0
-
Hi Nick, mag ik vragen welke diploma's of certificaten je hebt behaald als online fitnesscoach?3
-
Ik heb eens gelezen dat je meer calorieën verbrand op je nuchtere maag. Is dat zo?1
-
Jammer dat je niet even antwoord geeft Nick, er zijn er een aantal oprecht benieuwd wat je achtergrond is wat betreft opleiding2
-
Hij zegt niks Sandra beetje vaag he0
-
Hij zei in een ander gesprek dat hij gestopt was . Heeft geen opleiding gedaan geloof ik zei hij. Ik zou er niet op vertrouwen in ieder geval..Welterusten0
-
Bij een van zijn andere topics heeft hij inderdaad de uitleg gegeven dat hij geen opleiding heeft en zich vergist had door zich zo te voor te stellen. Netjes met excuses erbij, dus we laten het hierbij. Succes allemaal1
-
O oké dat is toch wel netjes Bedankt Sandra0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 861 Stel jezelf voor
- 323 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 393 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten