30kg verliezen wie doet mee — Dutch (Netherlands)

30kg verliezen wie doet mee

Opties
Ik moet minimum 30kg verliezen maar de motivatie is soms ver zoek. Wie doet er mee?
«1

Reacties

  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Ik niet als ik dertig kilo verlies kun je me op n brancard afvoeren B)
  • boonssofie
    boonssofie Berichten: 7 Member
    Opties
    Wauw jessy! Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt?
  • jettepret
    jettepret Berichten: 3 Member
    Opties
    Succes ermee!
    Voor mij werkt het bijhouden van mijn eten in de app in combinatie met sporten heel goed.
    Zo ben ik me meer bewust van wat ik eet en hoeveel te veel is. En daar door al heel wat kilo's afgevallen.
    Hopelijk werkt het voor jou ook! :)
    Een tip: vergeet niet de boter, olie en sausjes ook in te voeren in de app. Dit zijn vaak veel kcal die vergeten worden!
  • umaeva
    umaeva Berichten: 1 Member
    Opties
    Voor te beginnen wil ik er 20 kg afvallen.
  • patriciavanzon
    patriciavanzon Berichten: 8 Member
    Opties
    Boondssofie, ik wil dit wel met je aangaan!!!! Vandaag is pas me eerste dag
  • ErwinRobbens
    ErwinRobbens Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben er bijna, 7 maanden bezig
  • pascalishier
    pascalishier Berichten: 21 Member
    Opties
    > @ErwinRobbens zei:
    > Ik ben er bijna, 7 maanden bezig

    30kg in 7maanden?
  • EHRdam
    EHRdam Berichten: 10 Member
    Opties
    Ben er ook al 38 kwijt in 6 maanden, doel is eerst 50kg te halen.
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Je mag mij eventueel wel toevoegen hoor. Ik ben nu vanaf 4 november bezig en ben 7.2 kg kwijt. Ik heb er zo bij zo nog 20.1 te gaan, dus ik kan ook nog wel even
  • Wendy19732017
    Wendy19732017 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik wil wel meedoen ik wil 35 kilo afvallen. Ik ben alweer een poosje bezig maar het wil niet echt lukken.
  • marijebeute
    marijebeute Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben vorige week begonnen en 3 kilo kwijt, het grappige is dat ik meer eet dan ik deed, moet soms nog wat pakken om aan mijn calorieën te komen. Ik doe een eind met je mee en stop wanneer ik het goed vind :) ik heb veel dieeten gedaan waaronder ook koolhydraatarm. (25 kilo afgevallen) Werkte goed maar daarna kwam alles er weer aan. Nu eet ik alles maar wel zo gezond mogelijk en gaat het misschien niet zo snel maar als het goed is blijft het er dan ook af. Heel veel succes! We kunnen het
  • halfbloedje19
    halfbloedje19 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ben nieuw hier !!!!
    Ik wil dit graag met je aan gaan.
    Wat een super reactie van loesjuh en jessie.
    Zoveel al afgevallen.
    Goed van jullie.
    Helppp mij aub
  • Jolandauit1977
    Jolandauit1977 Berichten: 1 Member
    Opties
    Leuk om elkaar te motiveren! Ik ben vorig jaar 20 kilo afgevallen maar wil er nog 15 kwijt en dat lukt lastig. Sinds 2 maanden 3x pw gaan trainen (kracht ) en nu wil ik ook nog meer inzicht krijgen in mn voeding! Let's do this
  • ceresdutch
    ceresdutch Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik moet ook rond de 50 kg verliezen maar het is zo moeilijk om de discipline op te brengen. Vorig jaar 10 kg kwijt, maar door stress, familieomstandigheden (het vlees is dan extra zwak) enz. weer gaan snoepen/snacken ... 4 maanden werk binnen 1,5 maand weg...
    Ik ben nu weer begonnen omdat het nodig is, maar echte motivatie is er nog niet. Wie kan me helpen, samen staan we sterk, toch??
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    december 2017 aangepast
    Opties
    Ik wil er 5 kwijt en jullie mogen mij toevoegen wie dat wilt
  • JuulJulia
    JuulJulia Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil graag mee doen! Geen 30 kilo maar wil sws terug naar de 70 (zweef nu rond de 89). Mij mag je toevoegen!
  • AndyBalcaen
    AndyBalcaen Berichten: 2 Member
    Opties
    > @boonssofie zei:
    > Ik moet minimum 30kg verliezen maar de motivatie is soms ver zoek. Wie doet er mee?

    > @boonssofie zei:
    > Ik moet minimum 30kg verliezen maar de motivatie is soms ver zoek. Wie doet er mee?
  • AndyBalcaen
    AndyBalcaen Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ga voor -15 kg!
  • Bubbelies
    Bubbelies Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe graag mee! Ik moet zeker -25 kilo.
  • ilker_bey
    ilker_bey Berichten: 2 Member
    Opties
    Ben al 20 afgevallen en moet er nog 8... tenminste ik wil alleen maar gezond en ‘droog’ zijn meer niet... daarna goed fit worden...
  • winferno
    winferno Berichten: 1 Member
    Opties
    Ben er al 30 kwijt, nog 7 te gaan .
  • LitlEgg
    LitlEgg Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil in 2018 18kg (vet) kwijt.
    Volhouden is niet mijn beste eigenschap, dus alle aanmoedigingen zijn welkom. (Buddies ook)
  • morshedysam4417
    morshedysam4417 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hallo, ik ben vaak op de gezonde tour gegaan maar hield het niet lang vol. Ik sport erbij en houdt mijn voeding goed in de gaten. Maar op de een of ander manier raakt de motivatie op na een maand of twee. Vooral door dagelijkse tegenslagen, dus als ik me slecht voel dan geef ik het gezond eten ook gauw op. Iemand tips. Ik wil graag weer beginnen vanaf januari(na de kerstvakantie)