Succesverhalen - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Succesverhalen

Opties
2»

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Fijn om te lezen, dit is veel beter. Neem de tijd en maak je niet druk om wat anderen denken. Je bent ermee bezig, daar gaat het om
  • jorg19x
    jorg19x Berichten: 12 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    9.8 kg van juni tot nu dankzij deze geweldige app, ik zit rond de 1600 calorieen per dag, en dagen dat ik sport zit ik rond de 2300 calorieen per dag dat werkt perfect voor mij.
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Goed bezig geweest. Knap hoor :D
  • patriciavanzon
    patriciavanzon Berichten: 8 Member
    Opties
    Wat vallen jullie gemiddeld af met 1200 kcal per dag???
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Je kunt in wezen berekenen wat je af kunt vallen als je weet hoe groot je tekort is, wat je afvalt bij 1200 calorieën (wat voor de meesten te weinig is) is voor iedereen anders. Lengte, gewicht, hoe actief je bent, het speelt allemaal mee
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Ik sport ook niet maar ik eet toch tussen de 1100-1300 calorieën per dag. Afhankelijk hoe mijn dag us. Ik ben nu vanaf 4 november toch al 7.2 kg afgevallen. Ik heb eerder ook crash diëten gevolgd en dat zorgt echt voor een jojo effect. Je hoeft daarna maar iets te eten wat je normaal wel zou mogen bij normaal afvallen, dan kom je meteen aan. Mijn mening is echt niet onder de 1000 calorieën gaan, dat is echt ongezond.
  • EHRdam
    EHRdam Berichten: 10 Member
    Opties
    Ben al 38kg kwijt. Nu 108kg bij 1.96mtr, probeer ca.2000 cal per dag met 3x p.week sporten, het gewichtsverlies gaat nu wat langzamer maar ik voel me beter dan ooit.
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @loesjuh1984 zei:
    > Ik sport ook niet maar ik eet toch tussen de 1100-1300 calorieën per dag. Afhankelijk hoe mijn dag us. Ik ben nu vanaf 4 november toch al 7.2 kg afgevallen. Ik heb eerder ook crash diëten gevolgd en dat zorgt echt voor een jojo effect. Je hoeft daarna maar iets te eten wat je normaal wel zou mogen bij normaal afvallen, dan kom je meteen aan. Mijn mening is echt niet onder de 1000 calorieën gaan, dat is echt ongezond.

    > @loesjuh1984 zei:
    > Ik sport ook niet maar ik eet toch tussen de 1100-1300 calorieën per dag. Afhankelijk hoe mijn dag us. Ik ben nu vanaf 4 november toch al 7.2 kg afgevallen. Ik heb eerder ook crash diëten gevolgd en dat zorgt echt voor een jojo effect. Je hoeft daarna maar iets te eten wat je normaal wel zou mogen bij normaal afvallen, dan kom je meteen aan. Mijn mening is echt niet onder de 1000 calorieën gaan, dat is echt ongezond.

    Hoiii,
    Dankzei een vriend ben ik ook overgegaan naar een 1300 calorien dieet. İk voel me wel dat ik meet energie heb.Nu ff afwachten.
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @EHRdam zei:
    > Ben al 38kg kwijt. Nu 108kg bij 1.96mtr, probeer ca.2000 cal per dag met 3x p.week sporten, het gewichtsverlies gaat nu wat langzamer maar ik voel me beter dan ooit.

    Waowww Wat goed van je
  • vanbieke
    vanbieke Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik vind je verhaal niet zo vreemd. Ik ben ook aangekomen van verschillende medicijnen. Net als jij kom ik aan als ik 1000 calorieën of meer per dag eet terwijl ik er volgens de berekening makkelijk 1345 kan hebben.
    Ik heb ruim een half jaar precies 1000 calorieën per dag gegeten en ben niet afgevallen, geen kilo.
    Dus ik snap het.
  • aso1985
    aso1985 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @vanbieke zei:
    > Ik vind je verhaal niet zo vreemd. Ik ben ook aangekomen van verschillende medicijnen. Net als jij kom ik aan als ik 1000 calorieën of meer per dag eet terwijl ik er volgens de berekening makkelijk 1345 kan hebben.
    > Ik heb ruim een half jaar precies 1000 calorieën per dag gegeten en ben niet afgevallen, geen kilo.
    > Dus ik snap het.


    Gelukkig iemand die me wel snapt.
  • randalverschelden
    randalverschelden Berichten: 3 Member
    Opties
    Sinds 2 januari ben ik gaan sporten en gebruik ik de MFP app. Ik mag 1500 cal per dag + wat ik door beweging en sport er bij verdien.

    Als ik in de ochtend kwark eet en in de middag een groene salade (met 2x een reep als tussendoortje), dan kan ik in de avond gewoon mee eten met de pot.

    En als ik heb gesport (cardio en/of kracht) dan is er ook nog genoeg ruimte voor een glas wijn en een snackje in de avond. (Alleen niet meer de hele zak chips, maar een verantwoord handje).
    Eigenlijk sport ik om te kunnen snacken
  • randalverschelden
    randalverschelden Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik vergeet er bij te zeggen dat ik in 30 dagen zo’n 5 kg ben afgevallen. Van 91,5 naar 86,5 kg.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Goed bezig!