Nieuwe hier
Bikkeltje
Hallo allemaal,
Ik ben nu iets meer als een week bezig met deze app, maar ik zou ook graag bij andere in hun dag boek willen kijken, zou dat kunnen (heb nu geen vrienden hier op deze app)
Mijn doel is trouwens om aan te komen, alleen is dat niet zo makkelijk want ik ben nierpatiënt en niet z'n makkelijker en grote eter. Tips en trucs zijn altijd welkom
Alvast bedankt
Ik ben nu iets meer als een week bezig met deze app, maar ik zou ook graag bij andere in hun dag boek willen kijken, zou dat kunnen (heb nu geen vrienden hier op deze app)
Mijn doel is trouwens om aan te komen, alleen is dat niet zo makkelijk want ik ben nierpatiënt en niet z'n makkelijker en grote eter. Tips en trucs zijn altijd welkom
Alvast bedankt
0
Reacties
-
Voeg mij maar toe. Steun is altijd welkom. En kijken in mijn dagboek ook. Ik ben ook weer sinds 1 week begonnen maar gebruik het al vanaf 2015.1
-
Dankjewel en voor andere mensen die dit lezen. Het maakt mij niet uit of je aan moetkomen of afvallen om vrienden te worden. Van iedereen kan je leren en is het interessant om mee te kijken.0
-
Je mag mij ook toevoegen hoor1
-
Je mag mij ook toevoegen, al ben ik aan het afvallen. Het gevecht blijft hetzelfde.0
-
Hoi Marloes, voeg mij maar toe0
-
mijn doel is op gewicht blijven. je mag me ook toevoegen. welkom0
-
Je mag me ook toevoegen0
-
Je mag mijn ook toevoegen0
-
Mag mij ook toevoegen0
-
voeg mij maar toe0