Hoeveel willen jullie afvallen??? - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Hoeveel willen jullie afvallen???

Opties
2»

Reacties

  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    Hier zeker 20-25 kilo al heb ik even geen idee waar moet beginnen...
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Bij t begin gewoon op langere termijn uitsmeren en met kleine stapjes proberen je eet en leefwijze aan te passen naar je doel sanne
  • HenkBey
    HenkBey Berichten: 1 Member
    Opties
    Wil graag lid worden! Moet nog 15 kilo kwijt
  • gompie1969
    gompie1969 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik wil graag lid worden ben al 7 kilo kwijt en wil er nog 9
  • Mblok78
    Mblok78 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik wil er ook wel graag bij! Ik ben nu 16 kilo kwijt en wil er nog 10-15. Helaas door een 2e longontsteking binnen 2 maand even uit de roulatie qua sporten, maar ik ga het halen
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    43 kilo ben ik al kwijt, nog zo’n 15 te gaan....
  • racemuis79
    racemuis79 Berichten: 2 Member
    Opties
    ik wil heel graag zo'n 23 kilo minder wegen tegen het eind van 2018
  • sabrinelemahieu
    sabrinelemahieu Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo sinds 17 augustus ben ik +/- 10 kilo kwijt en zou er tegen april 2018 nog eens 10 kilo kwijt willen maar blijf al een maand hangen. Dus mijn wens voor 2018 is dat die 20 kg er eindelijk af zijn.
  • smeetsbogaart
    smeetsbogaart Berichten: 47 Member
    Opties
    Mijn uiteindelijke doel is dat ik door gewicht te verliezen en conditie op te bouwen de kans op diabetes etc verklein en zorg dat ik weer mee kan met het ritme van het gezin. Voor een gezond gewicht mag ik 20 kilo kwijt, maar ik heb geen haast dat middels een crashdieet dat er binnen 2 mnd af te hebben ofzo. Ik heb nu een tussendoel van 0,5 kg per week, zodat het er uiteindelijk gemakkelijker af blijft.
    En met chronische vermoeidheid is het inmiddels wel moeilijk gebleken om iedere dag 30 min te sporten. Ik probeer nu 5-6 dagen per week 30 minuten minimaal te sporten/fitness te doen/te wandelen.
    Ik wens overigens ieder van jullie succes met het behalen van jullie doelen!
  • Doeshy2014
    Doeshy2014 Berichten: 1 Member
    Opties
    Mijn doel is zeker 20 kilo kwijt te raken. Maar is niet makkelijk voor mij. Hou van soms weleens wat lekkers te nemen.