30kg verliezen wie doet mee - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

30kg verliezen wie doet mee

Opties
2»

Reacties

  • morshedysam4417
    morshedysam4417 Berichten: 3 Member
    Opties
    > @morshedysam4417 zei:
    > Hallo, ik ben vaak op de gezonde tour gegaan maar hield het niet lang vol. Ik sport erbij en houdt mijn voeding goed in de gaten. Maar op de een of ander manier raakt de motivatie op na een maand of twee. Vooral door dagelijkse tegenslagen, dus als ik me slecht voel dan geef ik het gezond eten ook gauw op. Iemand tips. Ik wil graag weer beginnen vanaf januari(na de kerstvakantie)
    >
    >
  • morshedysam4417
    morshedysam4417 Berichten: 3 Member
    Opties
    Exuses, ben nieuw op de comunnity gedeelte
  • cmodder
    cmodder Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik wil ook graag toegevoegd worden. Ik ben in 1 jaar ruim 12 kilo aangekomen sinds ik in de overgang ben en krijg ze er met geen mogelijkheid af. Moet absoluut meer bewegen. Ik ga nu voor 7 kilo minder en vanuit daar kijk ik wel if ik er nog meer wil afvallen.
  • pietjevw
    pietjevw Berichten: 5 Member
    Opties
    Hier nog een..... afgelopen jaren door een longziekte veel aangekomen en ben op sportief gebied een schim van wat ik 3 jaar geleden deed en kon. Ik ga niet mezelf uithongeren of mezelf niets gunnen. Elke dag braaf invullen wat ik eet en zovaak mogelijk proberen de fiets te pakken. Elke kilo die eraf gaat is er eentje. We zouden elkaar toch moeten kunnen motiveren? Succes
  • clittleangelindy
    clittleangelindy Berichten: 7 Member
    Opties
    > @boonssofie zei:
    > Ik moet minimum 30kg verliezen maar de motivatie is soms ver zoek. Wie doet er mee?

    Ik doe met je mee. Mijn doel is vooral om me op het sporten te fixeren. Ga nu om de dag naar de sportschool. 20min cardio en 40min krachttraining. Hierbij ga ik gezonder eten. Maar ga me niet fixeren om dieeten. Dan loopt het bij mij vaak bergafwaarts bij de naam alleen al haha..... succes en hopelijk kunnen we elkaar blijven motiveren.
  • cadootjecake
    cadootjecake Berichten: 3 Member
    Opties
    Vorig jaar 25 kg afgevallen maar door verhuizen, stress en overlijden van mijn moeder er weer 13 kg bij. Ik weet nu 101.7 en ik wil onder de 80 kg komen. Hopelijk kunnen we elkaar motiveren
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Gecondoleerd Cadootjecake...
  • DennisK072
    DennisK072 Berichten: 5 Member
    Opties
    Mijn doel is.... en ik weet dat de lat hoog ligt maar toch. Mijm doel is om 32 kilo aan te komen.
  • xrajet
    xrajet Berichten: 7 Member
    Opties
    Ik wil ook wel graag toegevoegd worden.
    Mijn doel is 30 kilo afvallen.
    Zou fijn zijn om bevindingen te delen.
  • pascalishier
    pascalishier Berichten: 21 Member
    Opties
    Ik wil wel meedoen! Kan wel wat steun gebruiken
  • sociusie
    sociusie Berichten: 9 Member
    Opties
    Mijn doel is om 10 kilo af te vallen in 3 maanden!! Dan ben ik hopelijk weer op mijn droomgewicht. Dit wil ik doen door ongeveer 1100kcal per dag te eten. Sporten alleen crosstrainer 20 minuten en wat gewichten om spier te versterken
  • xrajet
    xrajet Berichten: 7 Member
    Opties
    Ik wil ook graag meedoen ik wil graag 30 kilo kwijt.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    > @sociusie zei:
    > Mijn doel is om 10 kilo af te vallen in 3 maanden!! Dan ben ik hopelijk weer op mijn droomgewicht. Dit wil ik doen door ongeveer 1100kcal per dag te eten. Sporten alleen crosstrainer 20 minuten en wat gewichten om spier te versterken

    Dat is wel enorm laag. Heb je je TDEE en BMR wel goed berekend?
  • sociusie
    sociusie Berichten: 9 Member
    Opties
    @LaurensE1 ja dat is ongeveer 1600 kcal ... en ik wilde daar 500 kcal van af doen elke dag om zo een halve kilo per week te verliezen
  • sociusie
    sociusie Berichten: 9 Member
    Opties
    @LaurensE1 sporten ben ik eerlijk gezegd nog biet mee begonnen , heb een kantoorbaan en beweeg heel weinig. Ik heb vandaag 1200 gegeten
  • smeetsbogaart
    smeetsbogaart Berichten: 47 Member
    Opties
    Natuurlijk val je af als je minder eet. Maar sporten/bewegen is ook belangrijk. Je bouwt zo o.a weer meer conditie op, je wordt fitter en krijgt daardoor energie om meer te doen.
    Er werden geloof ik in een van de eerste reacties tips gegeven om de trap eens vaker te nemen, voor kleine stukjes de auto te laten staan en te gaan lopen, of om een halte eerder uit de bus te stappen en verder te lopen. Sporten/bewegen hoeft niet moeilijk te zijn of handenvol geld te kosten. Of veel moeite om het in te passen in je dagelijkse routine...
    Als je s avonds thuis bent, begin eens rustig met yoga of met trainingsvideo’s op youtube...
    ik ben een half jaar geleden met yoga begonnen via “yoga with Adrienne”. Ik vind haar heel rustig uitleggen en ze zegt regelmatig om dingen in je eigen tempo te blijven doen... ik heb er veel baat bij gehad. Je valt van yoga trouwens niet af, maar je zet je zelf in beweging... Voor mij was het iig een fijne eerste stap