Vegan en training en minder koolhydraten — Dutch (Netherlands)

Vegan en training en minder koolhydraten

Even voorstellen sophie is mijn naam,
Graag wil ik afvallen en weer in Shape zijn,
Ik ben vegan en vind het lastig om genoeg eiwitten binnen te krijgen en in de avond koolhydraat arm te eten,
Ik kom toch al gauw telkens op zelfde gerechten,
Graag zou ik in contact komen met mensen die ook vegan zijn of ervaring hebben en erbij trainen, ik wil namelijk wel mijn spieren laten groeien.
Ik train 3-4 keer per week.
Groetjes sophie

Reacties

• Morsalw
    Morsalw Berichten: 60 Member
    januari 2018 aangepast
    Hey!

Ik ben geen vegan (wel pescetarisch) maar eet zo bewust mogelijk mbt mens, dier en milieu. Mijn persoonlijke mening neigt steeds meer naar vegetarisch/veganisme. Dus vind het awesome dat je deze post hebt gemaakt.

Zoek eens op Patrik Baboumian. Hij is 1 vd sterkste mannen ter wereld en heeft een veganistische levensstijl.

Er zijn tegenwoordig een behoorlijk aantal plantaardige eiwitpoeders die je voor of na het sporten kunt drinken. Misschien is dat wat voor het trainen?

Daarnaast vroeg ik me af; is het nodig om koolhydraat arm te eten om je doelen te behalen? Want als veganist haal je de meeste kcal uit koolhydraten als je enigzins op je eiwitten let (lees: peulvruchten). Koolhydraten zijn net zo’n belangrijke macrogroep als vetten en eiwitten. Lees het boek ‘the low-carb fraud’ maar eens. Deze is geschreven door (volgens mij) een hoogleraar en geeft goede argumenten!

Ps. Wat is je favo gerecht?
    Pps. Zou je deze willen delen (als dit niet te veel moeite is)?

Groetjes!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Hier ook een Vegan. Ik sport veel en moet ook erg letten op mijn eiwit inname. Ik sport zelf 6 x per week gemiddeld 9 uur aan training. Het is vaak een gepuzzel om aan de juiste voedingsstoffen te komen en idd koolhydraatarm. Ik ben op gewicht maar wil droger worden en geen spieren verliezen
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Oepsie laatse stukje tekst is weg geloof ik. Ik wilde nog zeggen dat je me toe kan voegen als vriend als je wilt
  • sophietjezomer
    sophietjezomer Berichten: 3 Member
    Hey
    Ik wil je toevoegen maar geen idee hoe dat werkt,
  • sophietjezomer
    sophietjezomer Berichten: 3 Member
    > @Morsalw zei:
    > Hey!
    >
    > Ik ben geen vegan (wel pescetarisch) maar eet zo bewust mogelijk mbt mens, dier en milieu. Mijn persoonlijke mening neigt steeds meer naar vegetarisch/veganisme. Dus vind het awesome dat je deze post hebt gemaakt.
    >
    > Zoek eens op Patrik Baboumian. Hij is 1 vd sterkste mannen ter wereld en heeft een veganistische levensstijl.
    >
    > Er zijn tegenwoordig een behoorlijk aantal plantaardige eiwitpoeders die je voor of na het sporten kunt drinken. Misschien is dat wat voor het trainen?
    >
    > Daarnaast vroeg ik me af; is het nodig om koolhydraat arm te eten om je doelen te behalen? Want als veganist haal je de meeste kcal uit koolhydraten als je enigzins op je eiwitten let (lees: peulvruchten). Koolhydraten zijn net zo’n belangrijke macrogroep als vetten en eiwitten. Lees het boek ‘the low-carb fraud’ maar eens. Deze is geschreven door (volgens mij) een hoogleraar en geeft goede argumenten!
    >
    > Ps. Wat is je favo gerecht?
    > Pps. Zou je deze willen delen (als dit niet te veel moeite is)?
    >
    > Groetjes!

> @Morsalw zei:
    > Hey!
    >
    > Ik ben geen vegan (wel pescetarisch) maar eet zo bewust mogelijk mbt mens, dier en milieu. Mijn persoonlijke mening neigt steeds meer naar vegetarisch/veganisme. Dus vind het awesome dat je deze post hebt gemaakt.
    >
    > Zoek eens op Patrik Baboumian. Hij is 1 vd sterkste mannen ter wereld en heeft een veganistische levensstijl.
    >
    > Er zijn tegenwoordig een behoorlijk aantal plantaardige eiwitpoeders die je voor of na het sporten kunt drinken. Misschien is dat wat voor het trainen?
    >
    > Daarnaast vroeg ik me af; is het nodig om koolhydraat arm te eten om je doelen te behalen? Want als veganist haal je de meeste kcal uit koolhydraten als je enigzins op je eiwitten let (lees: peulvruchten). Koolhydraten zijn net zo’n belangrijke macrogroep als vetten en eiwitten. Lees het boek ‘the low-carb fraud’ maar eens. Deze is geschreven door (volgens mij) een hoogleraar en geeft goede argumenten!
    >
    >
    > Groetjes!

> @Morsalw zei:
    > Hey!
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Groetjes!
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    > @sophietjezomer zei:
    > Hey
    > Ik wil je toevoegen maar geen idee hoe dat werkt,
    >

Je tikt de naam twee keer aan en dan is de mogelijkheid er om iemand toe te voegen.