10 kilo afvallen, wie doet er mee? - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Opties
2»

Reacties

  • Lisette3x
    Lisette3x Berichten: 17 Member
    Opties
    > @milavanvoorst1252 zei:
    > Hoi! Ik wil ook meedoen! Ik loop ook hard en wil graag 12 kg afvallen. Het gaat goed, wat ik heel hulpzaam vindt is helemaal geen ongezonde eten thuis te hebben, een keer per maand cheatmeals eten en als je ongezonde trek hebt neem dan lichte kwark met wat bessen of fruit, bij mij helpt altijd.
    >
    > Groetjes!
    > Mila

    Ik moet hier ook echt geen chocolade in huis halen.
    Koek is er wel voor de kinderen, maar ik mag zelf geen gluten dus daar blijf ik wel af.
    Helaas verdraag ik geen melkproducten meer, mis wel een lekker schaaltje kwark.
  • anneanne1162
    anneanne1162 Berichten: 4 Member
    Opties
    Wat ontzettend veel mensen die mee doen! Het gaat de laatste tijd bij mij steeds een beetje beter, maar het blijft toch moeilijk om van het lekkers af te blijven. Als iemand tips heeft hoor ik het graag :)
  • milavanvoorst1252
    milavanvoorst1252 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @Lisette3x zei:
    > > @milavanvoorst1252 zei:
    > > Hoi! Ik wil ook meedoen! Ik loop ook hard en wil graag 12 kg afvallen. Het gaat goed, wat ik heel hulpzaam vindt is helemaal geen ongezonde eten thuis te hebben, een keer per maand cheatmeals eten en als je ongezonde trek hebt neem dan lichte kwark met wat bessen of fruit, bij mij helpt altijd.
    > >
    > > Groetjes!
    > > Mila
    >
    > Ik moet hier ook echt geen chocolade in huis halen.
    > Koek is er wel voor de kinderen, maar ik mag zelf geen gluten dus daar blijf ik wel af.
    > Helaas verdraag ik geen melkproducten meer, mis wel een lekker schaaltje kwark.
    >

    > @anneanne1162 zei:
    > Wat ontzettend veel mensen die mee doen! Het gaat de laatste tijd bij mij steeds een beetje beter, maar het blijft toch moeilijk om van het lekkers af te blijven. Als iemand tips heeft hoor ik het graag :)

    Hoi meisjes! Nog een tip voor snoep liefhebbers: 85% chocola, 1 blokje bevat ong 60 kcal.
  • MeesFit
    MeesFit Berichten: 1 Member
    Opties
    Hi all!
    Ik ben Mees en sindskort ben ik dedicated aan MFP begonnen.
    Ik weeg op dit moment 63 terwijl ik altijd 49 heb gewogen (ik ben 152cm lang)..
    mbv MFP en de comunity wil ik 8kilo kwijt.
    Ik weet alleen nog niet hoe MFP precies werkt qua andere volgen/toevoegen ofzo...
    Please help
  • Lisette3x
    Lisette3x Berichten: 17 Member
    Opties
    Hier vandaag een beetje een meer eet dag. Vieren vandaag de verjaardag van onze dochter.
    Dus wel gebak en vanavond frietjes. Maar hou het nu wel even bij, om te kijken, wat er dan ongemerkt voor hoeveelheid calorieën er op zo’n dag naar binnen gaan. Ik heb vanmorgen wel netjes de chips laten staan.

    Ik ben wel benieuwd hoeveel calorieën jullie per dag nemen?
    Mijn bmr is 1524, toen bij de sportschool gemeten.
    Volgens de berekening heb ik 1838 nodig om op gewicht te blijven.
    Dus ik heb hem nu op 1600 per dag gezet en hoop dat ik dan afval. Volgens de bereking van 0,5 afvallen per week zit ik dan om nog geen 1400, maar dan zit ik onder mijn bmr wat dus ook niet de bedoeling is.

    Ik had gehoopt vanavond na de verjaardag nog even een ronde te lopen of fietsen, maar er komt wel erg slecht weer aan.
  • yhdegier
    yhdegier Berichten: 6 Member
    Opties
    > @anneanne1162 zei:
    > @yhdegier zeker, ik probeer je een vriendschapsverzoek te sturen maar dat lukt niet helemaal. Stuur je mij er even een?

    Net gestuurd, hopelijk werkt het nu!
  • Lisette3x
    Lisette3x Berichten: 17 Member
    Opties
    Rekenen jullie van te voren een beetje je dag uit?
    Ik vind dat wel moeilijk.
    Vanavond maak ik voor mezelf de pizza van bloemkool, maar zo nog even geen idee op hoeveel calorieën ik dan uit kom.
    Dus vind het dan de rest vd dag moeilijk kiezen wat te nemen.
    Wil zo enzo altijd wat overhouden voor om 20.00
  • yhdegier
    yhdegier Berichten: 6 Member
    Opties
    Lisette3x schreef: »
    Rekenen jullie van te voren een beetje je dag uit?

    Ja, vaak bedenk ik me wat voor avondeten we gaan eten (plan ik eens in de week) en dan voer ik dat alvast in. Dan ook mijn ontbijt en vervolgens kijk ik hoeveel ik overhoud voor lunch en eventueel snacks.
  • liesdepauw
    liesdepauw Berichten: 9 Member
    Opties
    Ik doe ook mee
  • Ankemieke
    Ankemieke Berichten: 4 Member
    Opties
    Hoi!
    Heb sinds twee dagen deze app geïnstalleerd.
    Ik herken mezelf in je reactie.
    Weeg op dit moment ook 76 kilo, en dat is het meeste dat ik ooit gewogen heb.
    Ik zou graag 15kilo afvallen.
    Buddies die met mij de strijd willen aangaan mogen me altijd toevoegen.
    Groetjes!
  • BrittMuffin76
    BrittMuffin76 Berichten: 1 Member
    Opties
    Nieuw hier en wil ook meedoen. Kom van 76 kg, zit nu 72, maar wil naar 63...
    2 kids, husband en een kat.
    Ben zelfstandig traiteur/kok aan huis, dus weinig vrije tijd, maar heb een elliptical trainer gekocht