Geen komma op toetsenbord — Dutch (Netherlands)

Geen komma op toetsenbord

Opties
Ik heb sinds de update van Android oreo afgelopen zondag geen komma meer op mn numerieke toetsenbord waardoor ik mijn gewicht en portiegrootte bijvoorbeeld niet goed in kan vullen. Wie kan helpen?

Reacties

  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    Opties
    heb je toevallig een update voor je toetsenbord ?
    heb je de optie om je mobieltje een reset te geven zodat je enkel de laatste update moet downloaden ?

    als ik zoek op google krijg ik hetvolgende -> in de instellingen voor het Google-toetsenbord kun je naar Voorkeuren gaan en een aangepaste invoerstijl maken voor Engels (VS) met een pc-indeling. Dit geeft je een permanente nummerrij.

    uiteraard kun jij hem waarschijnlijk naar nerderlands/belgisch zetten

    ben niet 100% zeker dat het zou lukken maar je kan hem nog altijd naar de factory settings pushen (vergeet geen back up te maken)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dit probleem ligt aan het toetsenbord van je telefoon en niet aan de MFP app denk ik.
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    Hier zelfde probleem!
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik zie dus geen punt of komma bij gewicht invoer....wel hier, op deze pagina!
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    Opties
    als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem (enkel bij deze app) dan kun je MFP app eens moeten verwijderen en terug installeren

    enig succes ?
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    Opnieuw gedownload maar geen verschil
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    Opties
    komt dit enkel voor in de MFP app ?

    is dit niet het geval..

    wat je kan doen is eens naar je toetsenbord instellingen kijken

    Een taal toevoegen

    Tik bovenaan het toetsenbord op Opties Opties.
    Tik op Meer Meer en vervolgens Instellingen Instellingen en vervolgens Voorkeuren.
    Schakel Systeemtalen gebruiken uit.
    Tik bij 'Actieve invoermethoden' op de talen die u wilt inschakelen.

    Speciale toetsenbordindelingen toevoegen

    Open Instellingen op uw apparaat.
    Tik op Systeem en vervolgens Talen en invoer.
    Tik onder 'Toetsenbord en invoermethoden' op Virtueel toetsenbord.
    Tik op Toetsenborden beheren.
    Schakel het gewenste toetsenbord in.

    moest je probleem daar niet kunnen vinden dan denk ik dat het probleem aan de oreo update zelf ligt-> is het mogelijk om je mobieltje een reset te geven ? misschien is er wat fout gelopen bij de laatste update van Android oreo zelf maar vergeet dan geen back up te maken als je afbeeldingen/muziek/films op je mobiel hebt staan
  • OncologyChick
    OncologyChick Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier hetzelfde probleem! Bij gewichtsinvoer is dit een probleem via de app. Kan wel via de PC met een getal achter de komma mijn gewicht invoeren.
    Portiegroote kun je aanpassen, door deze te verkleinen naar 1 gram in plaats van bv 100gr. Druk hiervoor op de dropdown toets naast portiegroote.
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    mei 2018 aangepast
    Opties
    aangezien er meerdere mensen dit probleem ondervinden zou ik je aanraden om een mailtje te sturen naar de helpdesk -> https://myfitnesspal.desk.com/customer/portal/emails/new <- hoop dat zij jullie probleem kunnen fixen

    altijd eens aangeraden om je app te verwijderen en terug te installeren omdat dit je instellingen van de app herzet naar het begin
  • Mblok78
    Mblok78 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik heb hetzelfde, maar ik kan wel alle porties invoeren naar 1 gram. Op die manier kan ik bijvoorbeeld wèl 125 van iets invoeren zonder de komma te gebruiken. Voor de update kon je dit niet! Hopelijk snap je me?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik ga het doorgeven aan de staff, bedankt voor het melden allen!
  • Ineke2911
    Ineke2911 Berichten: 13 Member
    Opties
    Vervelend, ik heb er ook last van...bedankt voor het doorgeven
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Ik ga het doorgeven aan de staff, bedankt voor het melden allen!

    Is er al een oplossing of reactie?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ze zijn op de hoogte, hopelijk wordt t met de volgende update verholpen... Geen idee nog
  • NienkeM86
    NienkeM86 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik heb hier ook last van. Hopelijk is het op te lossen!