Al beginnetje gemaakt — Dutch (Netherlands)

Al beginnetje gemaakt

Opties
Sandratje72
Sandratje72 Berichten: 4 Member
Hallo allemaal, ik ben Sandra, bijna 46 jaar jong en al een flink lijn verleden achter de rug.
Voor het eerst in mijn leven lijn ik niet maar ben ik mijn leefstijl aan het aanpassen. Ik eet vooral de goede koolhtdraten, geen of zo min mogelijk suikers meer en vooral voldoende gezonde vetten en voldoende eiwitten. Vanaf half maart ben ik 6 kilo kwijt. Echter, qua spiegelbeeld lijken het er al wel 10. Ik wandel iedere dag 1 a 2 uur, probeer 2x per week krachttraining te doen en heb bijv. gisteren 2 uur op de mountainbike gefietst. Ik voel me er erg goed bij, moet alleen nog leren die weegschaal niet meer als leidraad te zien. Gaat al beter dat wel.
Hoe doen jullie het zo ongeveer?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Sandra! Goed om te horen dat het al zo goed gaat :) ga zo door!

    Zelf let ik op wat ik eet en probeer 3x pw te sporten
  • JoLein1402
    JoLein1402 Berichten: 16 Member
    Opties
    Goed bezig jij! Je goed voelen is t belangrijkst!
    Ben sinds een week of 4 inmiddels ook 3 kg kwijt. Probeer weegschaal niet als leidraad te gebruiken, maar is op dit moment voor mij t meest objectief.
    Ben op m'n eten gaan letten en probeer 3x per week te sporten
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Sandra! Goed bezig al zeg! Ik probeer op mijn calorie inname te letten en sport 2 tot 3 keer per week
  • susanne807
    susanne807 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik eet zoveel mogelijk koolhydraat beperkt. Sport met personal trainer en loop dagelijks 10.000 stappen. Probeer ook nog zo vaak mofelijk wat te fietsen. In cm wel maar kilos weinig eraf
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    @susanne807 als je kilo's eraf vliegen dan eet je in een tekort. Koolhydraten of koolhydraatbeperkt hebben daar niks mee van doen. Word dit door je personal trainer aangeraden?