Maatjes gezocht voor steun en motivatie!! En om 20 tot 30 kilo kwijt te raken.
Debbel69
Hey allemaal, mijn naam is Debbie. 37 jaar en 113 kilo schoon aan de haak. Inmiddels al 13 kilo kwijt en still counting. Mijn doel is om nu nog 35kg kwijt te raken. Ik merk dat ik wel moeite heb en zoek dan ook via deze weg steun en motivatie. Wie wil mag mij toevoegen als vriend. Misschien kunnen we een groep opzetten en hier met zijn allen vragen, opmerkingen en/of motivatie in plaatsen.
Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤
Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤
34
Reacties
-
Ik wil zelf graag nog 1 kilo kwijt en dan op gewicht blijven, maar je mag me toevoegen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?1
-
Ik voeg je toe! Wil zelf 0,5 per week “afvallen” om
Droger te worden voor de zomer4 -
je mag me gerust toevoegen iedereen welkom2
-
Ik heb je een verzoekje gestuurd!1
-
Hoi.
Ruim 5 jaar geleden gestopt met roken en dat heeft me 25kg gekost en daar wil ik heel graag vanaf.. al meerdere keren gestart met deze app maar hou het niet vol.. Dus voeg mij maar toe. Hoop dat het helpt. Ik heb alleen geen idee hoe dit werkt haha
Groetjes Jenneke4 -
Hoi! Ik ben net nieuw hier, ook ik wil graag 20 /25 kilo kwijtraken. Alle hulp, motivatie tips & trucks zijn welkom. Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen onze doelen te behalen5
-
Je mag mij altijd toevoegen eerst 4 eraf. Ik werk met kleine tussen doeltjes nu ga ik voor volg 3. Daarna nog eens 5. Klinkt minder onbereikbaar2
-
Hoi voeg mij maar toe hoor3
-
Ik wil ook weer opstarten , wil graag meedoen. Misschien ook tips etc.2
-
Welkom allemaal1
-
Hallo,
Hier een beetje idem se.
37 jaar
Gestart in november aan 118 kgs en nu op 99 kgs.
En we blijven verder doen day by day, graag nog 15-20 eraf.
Indien gewenst, beschikbaar als buddie :-)
Groetjes6 -
Goed bezig Debbie! Je mag me altijd toevoegen, dan kunnen we elkaar helpen en motiveren2
-
Ik wil ook graag meedoen.
34 jaar, 118 kg en eerste doel is onder de 100 komen3 -
Ik doe ook mee, 19 jaar, zat tegen de 107 aan. Nu 12 kilo kwijt maar blijf vasthangen terwijl ik veel sport. Motivatie is soms ver te zoeken omdat de weegschaal niet meezit hahaha. Heb je toegevoegd en andere feel free to add me3
-
Hallo allemaal ik ben een man met plan ik ben nu 120 kg en mijn streefgewicht is 95kg ik ben 1m82 ik heb vroeger competitie zwemmen gedaan en heb een zware enkelblessure bij het joggen opgelopen door het stoppen met sporten + slecht (ongezond )te eten vlogen de kilo's er bij ik heb een drukke job in de zorgsector dus ja ik heb niet altijd zin of goesting om te sporten maar ik ben nu toch regelmatig in de fitness te vinden vooral doe ik cardio oef koken doe ik graag als ik tijd heb dus ik ga veel recepten proberen !tips en steun zijn altijd welkom
groetjes
k1 -
Hou allemaal. Ik ben 50 jaar en kom van de 127kg af. Inmiddels weeg ik 80! Dus al 47kg kwijt! Kijk eens op de facebooj groep Healthy Carb Club!!!1
-
Ik doe graag mee. Ben zoekend in de juiste manier van eten en afvallen
Mijn doel is kleiner dan jullie respect hiervoor maar toch krijg ik ze er niet af .
Hier is doel 6 kilo a 7 kilo eraf
Omdat ik maar wat aan modder.
Hoop met elkaar de juiste weg te vinden1 -
Volgends mij heb ik hier al een keer op gereageerd maar ik zit nu op de 13,5 kg kwijt. En er moet nog minimaal 10 extra af. Voor de gene die willen voeg me gerust toe!1
-
Het beste is koolhydraten te mijden en 3uur per week te sporten. Resultaat verzekerd!2
-
Het beste is koolhydraten te mijden en 3uur per week te sporten. Resultaat verzekerd!4
-
Ik ben net nieuw hier! Wil graag afvallen en alle tips zijn welkom!1
-
Eergisteren weer begonnen. Ik wil 7 kg kwijt, 10 zou helemaal mooi zijn. Ook ik kan wel wat steun gebruiken, dus tievoegen mag.1
-
Ik ben zelf op gewicht en bezig met spieropbouw maar je mag me toevoegen.2
-
> @Debbel69 zei:
> Hey allemaal, mijn naam is Debbie. 37 jaar en 113 kilo schoon aan de haak. Inmiddels al 13 kilo kwijt en still counting. Mijn doel is om nu nog 35kg kwijt te raken. Ik merk dat ik wel moeite heb en zoek dan ook via deze weg steun en motivatie. Wie wil mag mij toevoegen als vriend. Misschien kunnen we een groep opzetten en hier met zijn allen vragen, opmerkingen en/of motivatie in plaatsen.
>
> Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤1 -
Dag Debbie ,, als je wil mag je mij toevoegen .ik ben 41jaar en zelfde probleem als jij...1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora