Gezonde recepten
llauu___
Hey allemaal ik ben net begonnen met mfp en wil graag het laatste beetje vet kwijtraken om droger te worden. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om gezonde dingen te eten en als ik dan de hele dag gezond heb gegeten krijg ik savonds altijd trek in chips of snoep zijn er mensen hier die hun gezonde recepten enz. met mij willen delen?
0
Reacties
-
Hi,
Ik help je graag aan nieuwe recepten hoor. Ik ben momenteel ook bezig om de laatste grammetjes vet weg te krijgen en wat steun is altijd gezellig toch? Ik stuur je wel een vriendschaps verzoek.
Groeten Arjan3 -
Hoi! Ik ben ook net begonnen met deze app. Wil 5 kilo afvallen en ben ook benieuwd naar gezonde recepten. Groetjes Emine0
-
Ook ik wil graag gezonde en eenvoudige recepten.
Ik snoep echter niet.... Maar merk dat ik vaker honger heb1 -
> @corneaarts zei:
> Ook ik wil graag gezonde en eenvoudige recepten.
> Ik snoep echter niet.... Maar merk dat ik vaker honger heb
Probeer je voeding eens 8x over de dag te verdelen. Dat zou je hongergevoel kunnen verminderen.0 -
Ben er mee bezig....0
-
Kijk of je macro's in balans zijn.....je koolhydraten, eiwitten en vetten.0
-
-
> @corneaarts zei:
> Dit was gister.
> Het is echter niet altijd zo😜
Dit is netjes..... En dan toch nog honger?0 -
Gister niet. Na de skyr in de avond0
-
Ik eet meer vetten en eiwitten dan koolhydraten..... Geen honger..... Wel trek in chocolade😝😂1
-
Heb altijd honger. .échte jojoer ben ik...hele dag denk ik aan eten..zeker zoet😣..denk dat ik een wet probleem heb😢😢0
-
Ik eet vaak snoep tomaatjes.
Geeft een vol gevoel.0 -
> @mariadelcarmen2270 zei:
> Heb altijd honger. .échte jojoer ben ik...hele dag denk ik aan eten..zeker zoet😣..denk dat ik een wet probleem heb😢😢
Als je wat bewuster gaat eten kun je best even moeten wennen aan minder zoet(suiker) eten.
Bij mij duurde het ongeveer 2 weken eer ik niet meer bij elke maaltijd de pot nutella leeg wilde eten.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 472 MyFitnessPal-Fora