Gezonde tussendoortjes — Dutch (Netherlands)

Gezonde tussendoortjes

Opties
Mijn afval pogingen zijn vaak mislukt. Nou nieuwe ronde nieuwe kansen. In ieder geval begonnen met sporten en gezond eten. Mijn vraag is: weten jullie gezonde tussendoortjes uitgezonder van banaan appel wortel en dat soort dingen ? Ook iets wat je van te voren kunt maken en mee kunt nemen zodat het op het werk gemakkelijk opgegeten kan worden, dit omdat mijn pauze vaak erbij inschiet maar met regelmaat eten wel belangrijk is. Alvast bedankt ! o:)

Reacties

  • Rvdh4
    Rvdh4 Berichten: 3 Member
    Opties
    Rijstewafels met kipfiliet wraps met kipfiliet en ijsbergsla en kan je heel dun een beetje philedelphia opsmeren beschuitjes maaltijd vervanger magere yoghurt met bevroren vruchten en honing erbij
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    Beste tessagiexxx jammer dat je afvalpogingen vaak mislukt zijn. Er kunnen redenen genoeg zijn. Uitzoeken waardoor raad ik je aan. Zelf ben ik begonnen met schrijven voor het inzicht in mijn huidige voedingspatroon. Daarnaast werk ik met geleidelijke veranderingen zodat goede gewoontes in een vast hersenpatroon komen te zitten. Verder helpt mij bewuste keuzes te maken en mezelf niets te verbieden. En elke goede verandering motiveert mij om verder te gaan.
    Ik ga voor 3 maaltijden zodat ik niet constant met eten bezig ben. Verder niet te laag in kcal . 1500 kcal gemiddeld per dag. De ene dag wat meer de ander wat minder. Hierdoor prikkel ik mijn lichaam wat extra. Als het zo uitkomt een vasten dagje van minder dan 1000 kcal .

    Wat een fijn tussendoortje is : groentesoep van gepureerde groenten met een bouillonblokje en wat kruiden.
    een klein bakje met kwark met haverzemelen , gekookt ei
  • Damiet27
    Damiet27 Berichten: 20 Member
    Opties
    wat ik lekker vind als tussendoortje.
    Komkommer met plakje brie .
    Kaas blokjes.
    Gevulde eieren
    kwark met een beetje zietstof inplaats van suiker
    geroosterde zoutloze noten een handje
    stukjes appel
    zelfgemaakte gehaktballetjes (weet dan wat erin zit)
    sushi met komkommer of zalm (zelfgemaakt)
    kaasblokje met ananasblokje erop.
    manderijnen
    zelfgemaakte kokoskoekjes (ei,zoetstof,kokos)
    bananenbrood zelfgemaakt .


    kan nog wel even doorgaan.
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    tessagiexxxx De tussendoortjes die passen bij jouw methode of dieet. Vertel ons welk voedingspatroon je volgt.