btaalde versie — Dutch (Netherlands)

btaalde versie

ik zit nu al poosje te twijfelen of het echt nuttig is om de betaalde versie van mfp te hebben of niet.wie heeft de betaalde versie en wat kun je nu werkelijk meer gebruiken en doen dan de niet betaalde versie?
Ik kom er niet echt uit wat je er extra mee kunt.Weet dan ook niet of het voor mij nuttig is.

Reacties

  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Ik heb het de eerste twee maanden gehad, daarna uitgezet. Het is voor mij echt niet de moeite waard.

    Het enigste voordeel was dat je kon zien in welk voedsel het meest aan calorieen, vet, koolhydraten enz. Zat. Met een beetje logisch nadenken en verpakkingen lezen kan je dat ook achterhalen, al kijk ik er nooit na.

    Verder? Kan me zo niet bedenken wat ik mis uit de premium.. Misschien de reclame die ik niet zie.

    Toch is doneren nooit verkeerd :smile:, de ontwikkelaars moeten ook hun brood verdienen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Geen advertenties is in mijn ogen een erg goede reden en de staff & ontwikkelaars van MyFitnessPal steunen.
    Overige voordelen kan hier lezen: https://www.myfitnesspal.nl/premium?source=menu_bar
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Hoeveel kost het eigenlijk? Misschien ligt het aan mijn maar ik zie het nergens staan.
  • RiadeJong1983
    RiadeJong1983 Berichten: 3 Member
    Ik gebruik het om een tijdje mijn macros te volgen. Als ik dat een beetje in mijn systeem heb dan ga ik weer zonder denk ik
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Hoeveel kost zo een abonnement nou?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    februari 2019 aangepast
    Hier vind je alle informatie. De kosten per maand/jaar zie ik even zo snel niet maar dit zag ik in een andere post: 49€ per jaar of 9,99€ per maand (flexibel)
    https://www.myfitnesspal.com/nl/premium?source=menu_bar
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Bedankt voor het antwoord.. Dat vind ik voor mij een beetje teveel. Maar ik gebruik de app wel op de gratis manier.
  • DomorVerbeuk
    DomorVerbeuk Berichten: 3 Member
    Ik heb de betaalde versie (betaal eens per jaar) en voor mij is hij daardoor net wat handiger. Ik kan niet eens precies zeggen met wat dan, maar ik heb een tijdje, toen ik het weinig gebruikte, de betaling stop gezet en ik liep toch regelmatig tegen de beperkingen op. Los daarvan zou ik voor ieder ander dieet zonder te knipperen 5€/ maand betalen en als ik daarmee deze app/ site mede draaiende kan houden is me dat absoluut waard.
  • Biebelotje
    Biebelotje Berichten: 5 Member
    Ik heb sedert 2 maand de betaalde versie en zou ze niet willen missen. Los van het reclame vrij gebruik en de steun aan het team, heb ik heel veel aan de extra’s. Vooral de macro’s zijn belangrijk en in een oogopslag zie ik wat ik nog kan gebruiken per dag. Het samenstellen van mijn dagmenu gaat een stuk vlotter en vooral sneller. Als endomorf type helpt mij dit een goed stuk vooruit. Al je bedenkt dat om het even welke andere ondersteuning snel tot 50€/maand kost is het dit zeker waard. Grtjs x