Mopperhoek - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Mopperhoek

Opties
2»

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ken wel Hakkuhbar... maar dat is volgens mij is totaal anders... :lol:
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    :D wij noemen het hier hakkenbar. Hele ieniemienie zaakjes waar ze oa schoenen oplappen/van nieuwe hakken voorzien, schoenpoets, veters en zooltjes end. verkopen... misschien toch hetzelfde als jou Hakkuhbar @itzhanne82 ?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    december 2015 aangepast
    Opties
    Nou... Hakkuhbar is toch echt wat anders hoor...:

    https://youtu.be/d1vfQQCnRMA
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    :p ja dat was idd optie 2
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    hakkenbar is wel ouderwets hoor. Maar bij de meeste kluswinkels (praxis, gamma, karwei enz) kan je ook een speciale tang kopen om gaten te knippen
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    mrs_hekate schreef: »
    hakkenbar is wel ouderwets hoor. Maar bij de meeste kluswinkels (praxis, gamma, karwei enz) kan je ook een speciale tang kopen om gaten te knippen

    Ja ze bedoeld die dus niet, omdat je op gegeven moment op punt komt dat de flap na het gaatje waar de pin in zit erg lang word
    Maar in dat geval zou ik gewoon nieuwe riem kopen haha

    Ik ben van riemmaat 110 naar 95 gegaan, waarbij ik ook nog eens 3 of 4e gaatje kan gebruiken.
    Riemmaat 90 zou leuk zijn, maar dan moet ik nog 3-4 centimeter kwijt op taille
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Ik heb nu ff geen riemen nodig :p maar dacht misschien heeft iemand er iets aan.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Gaatje bijmaken heb je niet direct een tang voor nodig. Red je met een spijker/priem/ietspuntigs, en een hamer of oude nokia telefoon ook :D. Maar het ging hier om daadwerkelijk korter maken van de riem.

    De hakkenbar uit onze buurt is weg :(.
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Jammer Commot! Wij hebben er hier voorlopig nog 2 en kan ze echt niet missen :|
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    Ohhh moppermoppermopper!
    Door ziekte (zeer zware hersenkneuzing) mocht ik 't afgelopen anderhalf jaar niet trainen, wel balans en mobiliteit, maar zeker geen kracht. Daarnaast mocht en kon ik sowieso niet zo veel, dus ook koken schoot er vaak bij in.
    Resultaat: 15 kilo erbij op de teller en m'n fitnessbroek kwam opeens nog maar tot m'n knieën.

    Dusss, suuuuper leuke nieuwe outfits gescoord, twee maatjes groter, maar wel kikke kleuren, en voor 't eerst in mn sport carrière een outfit die ook daadwerkelijk een setje is... ipv oude t-shirts opdragen die eigenlijk totaal niet matchen met de kleuren in mn broek.

    Wat denk je? 2 maanden. 2 hele maanden heeft het 'netjes'. gezeten, nu lijkt de legging wel een joggingbroek, en heb ik inkijk in m'n shirts tot in het hiernamaals wanneer ik voorover buk!
    Maar gewoon stug doordragen natuurlijk, want de kleuren zijn zo leuk XD XD XD
  • frankcraenmehr
    frankcraenmehr Berichten: 26 Member
    Opties
    Mopper de mopper!

    Zijn er meer die last ervan hebben dat de app wel es vast hangt en de enigste manier is om deze te verwijderen en opnieuw te installeren en in te loggen? Hier wordt ik zo moe van 😊
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Er zijn idd meerdere bugs. Ach... voor een free app... en je weet wat je eet.
    En de mensen in het forum...

    Neem ik af en toe een bug voor lief.

    Maar ik moet zeggen dat ik weinig last heb van bugs
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Riemen heb je een oplossing voor, er bestaan riemen met elastische band, geen gaatjes meer nodig! Die kan je zelf aansnoeren tot hoe ver jij hen wil hebben! Ideaal!