Eiwitten lijst
ajeki
Beste F pallets,
Ik ben opzoek naar lijst met eiwit waardige voedsel..
Wie kan me hier mee opweg helpen?
Gr Anthony
Ik ben opzoek naar lijst met eiwit waardige voedsel..
Wie kan me hier mee opweg helpen?
Gr Anthony
1
Reacties
-
-
Heb net een plakje roomboter cake op en was gelijk klaar met de eiwitten vandaag, 44%.0
-
Dan wil ik wel eens weten welke cake dat was....home made??1
-
Roomboter cake van de ah, volgens de info hier in de app bevat die 44% eiwitten.
Edit;. nieuwsgierig geworden door je vraag heb ik de info bij ah doorgelezen, blijkt de info hier niet te kloppen, eiwitten 5 g per 100 ipv 44%0 -
Snapte al niet waarom ik aan de kwark ben als er zoveel eiwitten in cake zit 🤣1
-
> @ReinderRendier zei:
> Roomboter cake van de ah, volgens de info hier in de app bevat die 44% eiwitten.
>
> Edit;. nieuwsgierig geworden door je vraag heb ik de info bij ah doorgelezen, blijkt de info hier niet te kloppen, eiwitten 5 g per 100 ipv 44%
Staat dat naast het gekleurde cirkeltje met de hoeveelheid calorieën? Dan is de 44% dat van die cake. Dus als je 100 calorieën hebt dan is 44% (44 cal in dit voorbeeld) daarvan eiwit, de overige 56%/cal bestaan dan uit vet of koolhydraten0 -
@leym92 bedankt voor de reactie. Ik heb nu de gewone roomboter cake gekozen en die gegevens kloppen wel, het staat gewoon fout in deze app.0
-
> @ajeki zei:
> Beste F pallets,
> Ik ben opzoek naar lijst met eiwit waardige voedsel..
> Wie kan me hier mee opweg helpen?
>
> Gr Anthony
Specifieke soorten eten?
Buiten vlees, zou ik beginnen met bonen. Er zijn ook soorten zuivel (Grieks en Turks) die eiwitrijk zijn.0 -
Als er iets niet klopt dan kan je het voedingsmiddel rapporten! Gelukkig heb je de goede nog gevonden.
Naast skyr/kwark ben ik best fan van light mozzarella voor eiwitten1 -
> @leym92 zei:
> Als er iets niet klopt dan kan je het voedingsmiddel rapporten! Gelukkig heb je de goede nog gevonden.
>
> Naast skyr/kwark ben ik best fan van light mozzarella voor eiwitten
Gedaan, thnx1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun