Aangenaam!
MazdaLieke
Hoi allen.
Ik ben Lieke 31 jaar en doe 4 tot 5 dagen per week krachttraining/weightlifting 🏋. Al jaren probeer ik aan te komen maar zonder resultaat. Nu dankzij krachttraining en voldoende (regelmatig) voeding lukt het aankomen eindelijk. Een leuke bijkomstigheid is de spiergroei 💪 Ik ben deze app enkele maanden geleden gaan gebruiken om mezelf te ondersteunen bij mijn voedsel inname. Vooral betreft het behalen van de eiwitbehoefte en callorie doel werkt deze app voor mij goed.
Sinds gebruik en startgewicht van 49kg naar nu 52,6kg gegaan! 💪 Heel fijn!
Groetjes Lieke
Ik ben Lieke 31 jaar en doe 4 tot 5 dagen per week krachttraining/weightlifting 🏋. Al jaren probeer ik aan te komen maar zonder resultaat. Nu dankzij krachttraining en voldoende (regelmatig) voeding lukt het aankomen eindelijk. Een leuke bijkomstigheid is de spiergroei 💪 Ik ben deze app enkele maanden geleden gaan gebruiken om mezelf te ondersteunen bij mijn voedsel inname. Vooral betreft het behalen van de eiwitbehoefte en callorie doel werkt deze app voor mij goed.
Sinds gebruik en startgewicht van 49kg naar nu 52,6kg gegaan! 💪 Heel fijn!
Groetjes Lieke
4
Reacties
-
Top, ik gebruik de app ook om aan mijn calorieen doel te komen. Krachttraining icm voeding heeft me van onder de 60kg naar nu 66kg gebracht1
-
Welkom en succes! 💪🏻🔥1
-
> @Manga23 zei:
> Top, ik gebruik de app ook om aan mijn calorieen doel te komen. Krachttraining icm voeding heeft me van onder de 60kg naar nu 66kg gebracht
Wat goed! Bedankt voor je reactie!0 -
0
-
Welkom en Succes.0
-
Succes!!!!! Ik ben ook aangekomen en sterker geworden.
Ondanks dat ik meer beweeg..0 -
Welkom Lieke! Veel succes0
-
Welkom!0
-
Welkom lieke 🤗0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen