Garmin connect — Dutch (Netherlands)

Garmin connect

Opties
Ik heb mfp en Garmin connect gekoppeld. Toch worden de gegevens niet uitgewisseld. Wat doe ik verkeerd?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Vaak zijn er issues en met nieuwe versies van smartphone / smartdevice besturingssysteem, apps op de smartphone kunnen er issues ontstaan met koppelingen. Probeer te ontkoppelen en opnieuw te koppelen, de app te verwijderen en opnieuw te koppelen. Helaas zijn er al lang issues mee met alle koppelingen.
  • ireentje67
    ireentje67 Berichten: 15 Member
    Opties
    Oké, dank voor je reactie. Gewoon maar wat uitproberen en aanrommelen dus.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik gebruik connect ook..
    Eigenlijk nooit problemen.
    Samsung S7
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik gebruik ook Garmin Connect i.c.m. MFP, nooit geen problemen mee gehad. Ik mis wel wat concrete informatie over je issue. Zie je wel dat Connect gekoppeld is in MFP (onder "apps & toestellen" en dan "gekoppeld")? En zie je in Connect, onder instellingen bij "partnerapps" wel MFP staan? Of wanneer je je calorieën in wilt zien dat MFP de app is die je gebruikt om je calorieën mee te registreren?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Voor diegene die nog een leuke sport horloge zoeken.
    14 maart bij Lidl. Garmin watch van 220 voor 150 euri..
  • lindav33
    lindav33 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik heb Garmin Connect en MFP ook al lang zonder problemen gekoppeld. Soms duurt alleen een paar uur voordat data tussen Garmin Connect en MFP synchroniseert. En soms gaat het snel, bijna real-time. Als je ziet dat Garmin echt gekoppeld is zoals itzhanne82 schrijft, gewoon even geduld hebben.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Als je hem refresht dmv het scherm nasr beneden te bewegen, dan pakt hij de data meteen.
  • ruudsint
    ruudsint Berichten: 26 Member
    maart 2020 aangepast
    Opties
    Heb zelf sinds 1 week een Fenix 6x gekocht en deze gelinkt met myfitnesspal. Het connecten en het uitwisselen van gegevens gaat perfect maar toch kan ik me vinden in het bericht van Ireentje67.

    Voorbeeld:

    Connect heeft een mogelijkheid om watergebruik toe te voegen, gebruik je die dan wordt dat niet toegevoegd aan myfitnesspal. De rest wel, dus slaap, training, enz enz wel.....andersom wordt het ook niet toegevoegd aan connect. Is dus een bug.....denk ik.