Help :D — Dutch (Netherlands)

Help :D

Hi allemaal!

Ik ben vrij nieuw met macro's, dat heb ik inmiddels uitgezocht. Maar wat zijn nou de beste voedingsmiddelen/gerechten voor het binnen krijgen van genoeg eiwit/koolhydraten/vet?

Alvast bedankt!!

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Ik ben vrij nieuw met macro's, dat heb ik inmiddels uitgezocht.
    Wat heb je precies uitgezocht en wat ben je te weten gekomen?
    Maar wat zijn nou de beste voedingsmiddelen/gerechten voor het binnen krijgen van genoeg eiwit/koolhydraten/vet?
    Ik snap je vraag niet helemaal... Ik mag aannemen dat je weet dat bijvoorbeeld een kipfilet voornamelijk uit eiwitten bestaat? Daarnaast; er bestaan geen 'beste' voedingsmiddelen. Plus; om genoeg van alles binnen te krijgen dien je eigenlijk gewoon te eten naar je behoefte? Als je hebt uitgezocht wat macro's zijn, dan zou je deze vraag eigenlijk niet hoeven te stellen? Daarnaast mis ik context; wat is je doel, wat is je BMR & TDEE, welke macroverhoudingen houd je aan en daarbij de hoeveelheid calorieën?
  • mietsko546
    mietsko546 Berichten: 2 Member
    > @itzhanne82 zei:
    > (Quote)
    > Wat heb je precies uitgezocht en wat ben je te weten gekomen?
    > (Quote)
    > Ik snap je vraag niet helemaal... Ik mag aannemen dat je weet dat bijvoorbeeld een kipfilet voornamelijk uit eiwitten bestaat? Daarnaast; er bestaan geen 'beste' voedingsmiddelen. Plus; om genoeg van alles binnen te krijgen dien je eigenlijk gewoon te eten naar je behoefte? Als je hebt uitgezocht wat macro's zijn, dan zou je deze vraag eigenlijk niet hoeven te stellen? Daarnaast mis ik context; wat is je doel, wat is je BMR & TDEE, welke macroverhoudingen houd je aan en daarbij de hoeveelheid calorieën?

    Het is niet zo moeilijk om te begrijpen dat ze wilt weten. Volgens mij wil je de vraag niet begrijpen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member