Help :D
janninee1995
Hi allemaal!
Ik ben vrij nieuw met macro's, dat heb ik inmiddels uitgezocht. Maar wat zijn nou de beste voedingsmiddelen/gerechten voor het binnen krijgen van genoeg eiwit/koolhydraten/vet?
Alvast bedankt!!
Ik ben vrij nieuw met macro's, dat heb ik inmiddels uitgezocht. Maar wat zijn nou de beste voedingsmiddelen/gerechten voor het binnen krijgen van genoeg eiwit/koolhydraten/vet?
Alvast bedankt!!
0
Reacties
-
Ik ben vrij nieuw met macro's, dat heb ik inmiddels uitgezocht.Maar wat zijn nou de beste voedingsmiddelen/gerechten voor het binnen krijgen van genoeg eiwit/koolhydraten/vet?1
-
> @itzhanne82 zei:
> (Quote)
> Wat heb je precies uitgezocht en wat ben je te weten gekomen?
> (Quote)
> Ik snap je vraag niet helemaal... Ik mag aannemen dat je weet dat bijvoorbeeld een kipfilet voornamelijk uit eiwitten bestaat? Daarnaast; er bestaan geen 'beste' voedingsmiddelen. Plus; om genoeg van alles binnen te krijgen dien je eigenlijk gewoon te eten naar je behoefte? Als je hebt uitgezocht wat macro's zijn, dan zou je deze vraag eigenlijk niet hoeven te stellen? Daarnaast mis ik context; wat is je doel, wat is je BMR & TDEE, welke macroverhoudingen houd je aan en daarbij de hoeveelheid calorieën?
Het is niet zo moeilijk om te begrijpen dat ze wilt weten. Volgens mij wil je de vraag niet begrijpen.1 -
Het is niet zo moeilijk om te begrijpen dat ze wilt weten. Volgens mij wil je de vraag niet begrijpen.0
-
Hi als je kcal weet , en je verhoudingen van je macro. Zeg b.v 40-30-30 . Zal ik voeding zoeken waar weinig verzadigd vet en toegevoegde suiker en zout inzit.
Kipfilet , biefstuk, 2 stukjes fruit per dag, magere melk , kwark (zonder smaak), kalkoen , haring, paling. Je heb ook koolhydraat arm rijst brood etc en eiwit brood. Cornflakes zonder smaak ,noten, zonnebloempitten (zonder zout)0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 472 MyFitnessPal-Fora