Op zoek naar vrienden die vegetarisch en gezond eten — Dutch (Netherlands)

Op zoek naar vrienden die vegetarisch en gezond eten

Opties
Friedaxxxxx
Friedaxxxxx Berichten: 43 Member
Hoi, ik ben Frieda en pas begonnen met MFP omdat ik mijn macro’s beter in de gaten wil houden. Minder Koolhydraten en meer gezondevetten. Vrienden en tips zijn welkom!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Frieda, welkom en succes. Voeg mij maar toe!
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Hoi Frieda,

    Ben sinds kort ook begonnen met Alpro yoghurt als start om wat gezonder/vega te eten.

    je mag me altijd toevoegen.

    groet
    Vincent
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @vvroegop zei:
    > Hoi Frieda,
    >
    > Ben sinds kort ook begonnen met Alpro yoghurt als start om wat gezonder/vega te eten.
    >
    > je mag me altijd toevoegen.
    >
    > groet
    > Vincent

    Kleine waarschuwing......veel plantaardige producten, Vega en vegan producten claimen gezond te zijn. Jammergenoeg moeten deze producten om aan hun smaak, structuur en houdbaarheid te voldoen veel toevoegen. Hier valt ook suiker onder 😁
    Dus betere keuze is gewoon volle kwark en volle yoghurt.
  • Friedaxxxxx
    Friedaxxxxx Berichten: 43 Member
    Opties
    Dankjewel. Daarvan ben ik op de hoogte😊 ik ben Natuurvoedingsadviseur.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Manga23 schreef: »
    > @vvroegop zei:
    > Hoi Frieda,
    >
    > Ben sinds kort ook begonnen met Alpro yoghurt als start om wat gezonder/vega te eten.
    >
    > je mag me altijd toevoegen.
    >
    > groet
    > Vincent

    Kleine waarschuwing......veel plantaardige producten, Vega en vegan producten claimen gezond te zijn. Jammer genoeg moeten deze producten om aan hun smaak, structuur en houdbaarheid te voldoen veel toevoegen. Hier valt ook suiker onder 😁
    Dus betere keuze is gewoon volle kwark en volle yoghurt.

    @Manga23 het is/was voor mij ook een test om te kijken of het helpt bij mijn darmproblemen. Probeer wat dingen uit te sluiten waaronder zuivel. Maar bedankt voor de tip.