Bulkvoer — Dutch (Netherlands)

Bulkvoer

Opties
TienHoogland_
TienHoogland_ Berichten: 1 Member
Weet iemand voedsel met veel calorieën voor tussendoor? Moet namelijk 3500kcal naar binnen werken.

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Noten, rozijnen, dadels, avocado, olijfolie. Zomaar een beginnetje
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Hoe gezond wil je het hebben? Croissantje camembert, gevulde koek, saucijzenbroodje of een broodje shoarma met knoflooksaus....
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Hij noemt het bulkvoer dus ik neem aan dat hij werkt aan een bepaald fysiek. Een dirty bulk zou dus onzin zijn en voor onnodige toenname in vetmassa kunnen zorgen. Dus wat #Sandraatje123 zegt.
    Maak je porties anders groter en neem volle producten, eieren, noten, avocado, gedroogd fruit, tonijn, zalm, notenpasta's of plakjes kipfilet op een rijstcracker
    Ik maak soms een eiwitshake met havermout en lijnzaad voor tussendoor
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Weet iemand voedsel met veel calorieën voor tussendoor? Moet namelijk 3500kcal naar binnen werken.
    Allereerst; welkom... wel zo netjes om jezelf voor te stellen toch?

    Het antwoord op je vraag is al redelijk goed gegeven denk ik. Volle, vette producten zullen goed aantikken voor je calorieën, maar wanneer dat met 'normale' voeding niet meer lukt zul je waarschijnlijk toch hier en daar iets als chocolade bijvoorbeeld kunnen inplannen. Oftewel; voeding wat nauwelijks vult, maar wel hoog in calorieën is.