-6 kg — Dutch (Netherlands)

-6 kg

Hi

Ik zal vanaf morgen myfitnesspal gebruiken om 6 kg proberen kwijt te spelen. Iemand ervaring met de app? Werkt het echt?

Groetjes

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    De app doet niets anders dan het bijhouden, 'tracken', van voeding. MFP zorgt er niet voor dat je afvalt; het kan je inzicht geven in hoeveel calorieën je eet. Als je op gewicht blijft dan eet je op onderhoud, als je aankomt dan eet je teveel en als je afvalt eet je te weinig. En dan is 'te weinig' bedoeld als dat je een energietekort hanteert. Dat energietekort heb je nodig om af te vallen.

    Reken je BMR& TDEE even uit om een soort startpunt te hebben om je voeding in te delen. Wat dat is en hoe je dit berekent kun je op het forum vinden.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    Het is een mooi middel om inzicht te geven in wat en hoeveel je eet.
    Dat kan je gebruiken om je patroon bij te sturen.
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Het is voor mij een tooling naast het doen. Ik kan eigenlijk nog niet zonder dus het helpt mij en dat werkt voor mij!

    Ik zit er al bijna 2 jaar aanvast, dag in dag uit 😁
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Voor mij werkt het zodat ik niet teveel eet. Ik heb een grens
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hoi Sarah, welkom en succes! Lees vooral de tips van onze forum gebruikers door, de app installeren tovert er niet ineens 6 kilo af!
  • hjl852
    hjl852 Berichten: 2 Member
    Ik gebruik hem al geruime tijd en 1 x 10 kg afgevallen en nu alweer 7 kwijt. Ik vind het een leuke app