Doel: - 10 kg traag maar gestaag - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Doel: - 10 kg traag maar gestaag

Opties
13»

Reacties

  • ruudsint
    ruudsint Berichten: 26 Member
    april 2020 aangepast
    Opties
    Traag maar gestaag

    Leuke titel en treffend voor mij. Ik ben in oktober 2019 begonnen met afvallen door middel van MFP. In februari ging er hier een sportschool open en dat heb ik dus meteen aangegrepen en me lid gemaakt. Eerste maand goede resultaten behaald en nu ligt dat ook weer stil, mis het wel. Niet alleen het trainen maar ook de contacten. Toch wil ik jullie deel maken met het door mij behaalde resultaat.

    Aanvang leeftijd 72, gewicht in oktober 92.2 kg gewicht eind april 2020 87,4 kg

    Het gaat niet hard maar wel gestaag, doel is 80 kg en het worden van een verliespost voor mijn pensioenfonds ;-). Gaat niet hard maar dat ging het aankomen ook niet. Volg dus geen dieet maar heb mijn levenswijze aangepast. Gevolg hiervan is dus dat mijn hoge bloeddruk nu ook steeds meer zakt naar blauw. Dat wil dus zeggen lager dan 135 bovendruk en 85 onderdruk. Door de sportschool is mijn rusthartslag nu gedaald tot 56 keer per minuut. Gezonder leven heeft dus gevolgen voor het functioneren van al je organen en dat stimuleert mij enorm.
  • veroke45
    veroke45 Berichten: 4 Member
    Opties
    Veel succes🍀yes you can🙌
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Goed te lezen dat het je zo goed gaat.
    Gezond leven heeft echt effect. Op welke leeftijd dan ook
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    @Eveline73mfp
    Hoe ver ben je inmiddels met de -10 kilo?