Nieuw dus even voorstellen. — Dutch (Netherlands)

Nieuw dus even voorstellen.

Ferdio010
Ferdio010 Berichten: 4 Member
Goedemiddag allemaal,

Ferry is de naam en woonachtig in Rotterdam, ik ben 32jaartjes jong.

De afgelopen 4 maanden zijn anders gegaan dan de afgelopen 15 jaar,
gestopt met roken, emotionele tegenslagen probeer ik niet weg te eten, en ben meer bezig met sport, flexibiliteit, mind awareness en probeer nu ook beter te letten op mijn voeding,

een aantal maanden geleden zat ik op een top punt van ongv. 110kilo, ik rookte en fastfood was mijn beste vriend, waarom.. tja gewoonte denk ik.. en had een mind set van ja we gaan knallen, oef ik heb een pijntje.. laat maar...

In de afgelopen 4 maanden ben ik begonnen met joggen, let meer op voeding (al is dit echt een uitdaging met wat kan en wat kan niet en hoeveel van dit en hoeveel van dat)
En doe ook thuis work outs voor flexibiliteit etc..

ik ben in mijn stoppen met roken periode gezakt naar de 105.6 kilo, en ga me binnenkort weer wegen en op meten als nieuwe start van het jaar, en het gaat me zeker beter lukken met deze app door inzicht te krijgen hoeveel ik binnen krijg..

Tips voor gezond afvallen zijn altijd welkom,
zeker tips voor makkelijke gezonde tussendoortjes of lunch maaltijden
(werk als mobiel surveillant dus heb niet altijd een magnetron in de buurt haha)

tot horens :smiley:



Reacties

  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Dag Ferry, zo te lezen ben je goed bezig het kan alleen maar beter gaan. Wat dacht je van fruit als tussendoortje en veel water drinken?
    Groetjes, Yvet
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    Gezonde snacks.
    Snoeptomastjes
    Snoepkomkommer
    Worteltjes
    Kan je gewoon meenemen.
    Vult en is gezond
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    hi Ferry, welkom en veel succes!
  • Ferdio010
    Ferdio010 Berichten: 4 Member
    corneaarts schreef: »
    Gezonde snacks.
    Snoeptomastjes
    Snoepkomkommer
    Worteltjes
    Kan je gewoon meenemen.
    Vult en is gezond

    Gisteren hebben deze jongens mijn koelkast bereikt :smiley: , En als ik een dippie mis, heb ik hummus net een beetje voor de smaak
  • Ferdio010
    Ferdio010 Berichten: 4 Member
    januari 2021 aangepast
    YvetteBiancaC schreef: »
    Dag Ferry, zo te lezen ben je goed bezig het kan alleen maar beter gaan. Wat dacht je van fruit als tussendoortje en veel water drinken?
    Groetjes, Yvet

    Drink gelukkig graag groene/witte thee dus en heb standaard een water fles 750ml die ik op drink per dag :)
    Ga me best doen
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Top! Ga je vandaag sporten?
  • Ferdio010
    Ferdio010 Berichten: 4 Member
    YvetteBiancaC schreef: »
    Top! Ga je vandaag sporten?

    Net omgekleed, ga zo een warmup doen, en dan ga ik weer naar buiten om te joggen.
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Goed bezig! Ik heb al gesport voor vandaag. Ik doe de oefeningen van Billy Blanks via YouTube. Geniet van je dag! Groetjes, Yvet
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Ferdio, check de site van voedingscentrum voor gezonde tussendoortjes er is veel variatie. https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voeding-en-voedingsstoffen/wat-zijn-gezonde-tussendoortjes-.aspx
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Goedemorgen Ferdio, wat is planning? Ga je vandaag werken? Vergeet niet je gezonde tussendoortje mee te nemen!
  • raneukie
    raneukie Berichten: 2 Member
    whaaw wat een ommekeer super, dat stoppen met roken is al meer dan een schouderklop waard, je bent aardig op weg elk doel te halen als je dat al kunt, heel veel geluk
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Ferry als eerste nog de beste wensen.
    Je bent al erg goed op weg. Water(thee) blijven drinken en inderdaad de gezonde snacks(wortelen, paprika e.d.)
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Ferdio, fawaka? Hoe gaat t met sporten en t eten, lukt het een beetje?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    > @YvetteBiancaC zei:
    > Ferdio, fawaka? Hoe gaat t met sporten en t eten, lukt het een beetje?

    Goed bezig om steeds te vragen hoe het gaat.
    Dat is wat MFP is voor bedoeld.

    Lukt het jou???