Foto plaatsen — Dutch (Netherlands)

Foto plaatsen

Opties
Het lukt mij niet om een profielfoto bij te voegen , moet ik soms eerst premium lid zijn om een foto te kunnen plaatsen?

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Nee dat hoeft niet
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi Cor, nee hoor hoef je geen premium voor te hebben
    Je gaat naar instellingen - dan profiel - daar staat dan profielfoto en dan kan je kiezen uit foto maken of bestaande foto en dan bevestigen
    Gr Yvon
  • MennoEvers99
    MennoEvers99 Berichten: 12 Member
    Opties
    Het probleem wat ik heb is dat hij automatisch mijn foto op de zijkant gooit. Ik heb al geprobeerd hem van te voren een slag de andere kant op te draaien op mijn laptop maar dat werkt ook niet. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan aanpassen?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    MennoEvers99 schreef: »
    Het probleem wat ik heb is dat hij automatisch mijn foto op de zijkant gooit. Ik heb al geprobeerd hem van te voren een slag de andere kant op te draaien op mijn laptop maar dat werkt ook niet. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan aanpassen?
    Dit heb ik nog niet eerder gezien. Staat de foto wel rechtop in je bestanden als je kijkt? Misschien komt dit door de afmetingen van je foto. Probeer deze eens te knippen naar echt vierkant, en daarna te uploaden.
  • MennoEvers99
    MennoEvers99 Berichten: 12 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Dit heb ik nog niet eerder gezien. Staat de foto wel rechtop in je bestanden als je kijkt? Misschien komt dit door de afmetingen van je foto. Probeer deze eens te knippen naar echt vierkant, en daarna te uploaden.

    Yes, staat gewoon rechtop. Zal hem eens proberen vierkant te maken! Thx voor de tip :)