Wanneer doen jullie te ruime kleding weg? - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Wanneer doen jullie te ruime kleding weg?

Opties
2»

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Na inspiratie van de Marie Kondo serie op Netflix, heb ik al eens mijn kledingkast opgeruimd en sowieso weggedaan wat ik gewoon niet meer pas, te klein of te groot - hoe leuk ook.

    Daar gaat het opruimprincipe meer om of je nog van iets gelukkig wordt, heel anders. Maar zeker ook handig om mee te nemen ipv alleen kijken of iets echt past of niet.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Gaat weliswaar niet om te ruime kleding, maar juist te strakke kleding.
    Ik kwam nog een spijkerbroek tegen maat 34/38 en deze past weer. Had alweer tijdje maat 36/38 namelijk. Ondanks dat gewicht nu redelijk constant is, verlies ik dus wel genoeg dat ik weer andere kleding aankan
  • ilonameester
    ilonameester Berichten: 16 Member
    april 2021 aangepast
    Opties
    Vroeger had ik de zak van ooit. Afgelopen maand de doos van Nooit. Ik ben nu van 48 naar 38/40gegaan en dus een compleet nieuwe garderobe is aan de orde.. Ben nu begonnen om alle kleren uit de doos van nooit te verkopen zodat ik nieuwe passende kleren kan kopen zonder failliet te gaan...🥰🤣.. verkopen die handel want terug moeten in die kleren zou alleen maar heel slecht zijn voor mijn gevoel. Ik ga ze niet eens vermaken. Wegdoen voelt zoo goed..👍
  • O_zijtsel
    O_zijtsel Berichten: 1 Member
    19 maart aangepast
    Opties
    Zo snel mogelijk weg doen, heb alles naar legerdesheils gebracht. Ben zelf 30+ kg afgevallen (van maat xl naar s) ben veel te lang doorblijven lopen in m'n oude kleding en daardoor bodydysmorpia opgelopen. Toen ik eindelijk nieuwe kleren had, herkende ik mezelf niet meer. Mocht ik opnieuw doen had ik geleidelijker nieuwe kleren gekocht.😁