Een nieuwe start wie steunt? — Dutch (Netherlands)

Een nieuwe start wie steunt?

Opties
Pascalvaltaf
Pascalvaltaf Berichten: 10 Member
Hoi allen,

Jaren al te zwaar, maar met ups en downs. Afvallen heb ik wel vaker gedaan, helaas ook weer aangekomen :(

Nu wil ik er voor gaan om die 25kilo er weer af te krijgen.

Doel is elke dag 45minuten te bewegen. Dit houdt in wandelen, hardlopen of kettlebell workout. Daarnaast sport ik op zaterdag een uur met een Kettlebell bootcamp. Conditie is nog wel echt iets om aan te werken.

Qua eten is de uitdaging dat ik erg hongerig ben. Altijd trek en en soms naar van de honger. Plus de uitzondering, de cheats, zijm te groot of te lang...

Leuk om support hier te krijgen, leuk als jullie mij toevoegen als vriend.

P.s. misschien leuk om te weten, ik ben 36 jaar en woon in Amersfoort

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Welkom, er staan genoeg tips op het forum die je kan doorlezen. Belangrijkste is dat je gaat uitrekenen wat je TDEE is.
    Zonder berekening en plan is het lastig om duurzaam af te vallen en je resultaat vast te houden.
    Kijk goed naar je voeding. Niet alleen qua calorieën maar ook wat je lekker vindt en of het vullend is. Als je vaak honger hebt zou je kunnen kijken of het ligt aan je product keuze.

    Succes
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Neem ook je voedingskeuzes onder de loep. Altijd honger hebben lijkt zo op het eerste oog aan je product keuze te kunnen liggen. Kies voor volume voedsel, voedsel wat je vult.

    Succes!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Heey Pascal,
    Ik zie dat je goed bezig bent.
    Zorg dat je ook voldoende rust inbouwt.

    Misschien eet je tijdens je drukke sportdagen wel net iets te weinig of verkeerd. Waardoor je extra honger krijgt.
  • Delija29
    Delija29 Berichten: 2 Member
    Opties
    voor enige vragen of tips mbt afvallen kan je bij mij terecht ik sport zelf ondertussen 14 jaar en weet het een en ander uit eigen ervaring succes iig