Afvalleuh!
karlijntje27
Hoi allemaal, ik ben Karlijn.
42 jaar, tikkie te zwaar😉
Nu een weekje of 6 bezig met kcal tellen, waar ik nooit mee wou beginnen. In deze korte tijd al bijna 8 kilo verloren.
Ik ben vegan en let daardoor extra op dat wat ik nodig heb om goed te kunnen sporten en herstellen.
Kom er trouwens vandaag pas achter dat je mensen toe kunt voegen en dat er een forum is, hahaha! Leuke ontdekking!
Ik wil nu nog 16 kilo kwijt, wandel heel veel en heb vanmiddag voor het eerst in 10 jaar hardgelopen, pfff. Ik ben flink gemotiveerd, mede omdat ik in contact sta die ook willen afvallen en we motiveren elkaar.
42 jaar, tikkie te zwaar😉
Nu een weekje of 6 bezig met kcal tellen, waar ik nooit mee wou beginnen. In deze korte tijd al bijna 8 kilo verloren.
Ik ben vegan en let daardoor extra op dat wat ik nodig heb om goed te kunnen sporten en herstellen.
Kom er trouwens vandaag pas achter dat je mensen toe kunt voegen en dat er een forum is, hahaha! Leuke ontdekking!
Ik wil nu nog 16 kilo kwijt, wandel heel veel en heb vanmiddag voor het eerst in 10 jaar hardgelopen, pfff. Ik ben flink gemotiveerd, mede omdat ik in contact sta die ook willen afvallen en we motiveren elkaar.
2
Reacties
-
Hoi Karlijn, welkom en succes!0
-
Goed bezig, rustig aan met hardlopen!!!!
Heel veel succes0 -
Wat ben je al goed bezig!
Ik ben ook al tijden lid maar ontdek ook nu pas de community 😂 erg leuk!
Veel succes!!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes